Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Men fy så vanskelig og finne navn nå, vi har 3 gutter fra før Marius Andrè 12, Ole Nataniel 11 og Lars Christian 5 og halvt, i slutten av mnd kommer lillebror,men hva skal han hete? Vi har tenkt på : Sindre Oliver Magnus Leander Vidar Oliver men tar i mot flere forslag med takk Kan gjerne si hvem av de 3 vi har kommet med og som dere liker best Anonymous poster hash: a37ab...821
(Oktober) Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Synes Marius og Magnus blir for like. Vidar liker jeg ikke. Så jeg stemmer for Sindre Oliver. Sindre Nikolai, Sindre Matias, Sindre Amadeus. Sindre er veldig fint, men synes Sondre er hakket finere:-)
Perlejente Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Gratulerer så masse så heldig du er som får en gutt til min drøm er også gutte baby Ang navn, bruker dere begge navnene på alle barna? Eller har de to navn, også bruker dere et av dem? Stemmer uansett for Magnus Leander var veldig søtt navn
Tieran Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Magnus Leander var det fineste av dine alternativer Det første navnet jeg tenkte på var Vetle, men er ikke sikker på med hvilket andrenavn..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Jens Olai er fint:) Anonymous poster hash: 2d952...86d
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Av dine synes jeg Sindre er kjempe fint Oliver synes jeg ikke noe om og Leander og Vidar passer best alene eller med et kort navn foran. andre forslag : Max Ferdiand Sindre Alexander Sindre Kristoffer Mads Fredrik Jens Vebjørn Vegard Alexander
sommertiara Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Enkelt å velge blant de tre, Sindre Oliver! Synes det passer perfekt til resten. Magnus er det fineste navnet, men det blir for likt Marius og kombinasjonen med Leander var ikke god etter min mening. Vidar Oliver var også en rar kombinasjon av et veldig "hardt" manndig gubbenavn og et mykt mer feminint poppisnavn, dessuten på grensen til tungekrøll med vi og iv og ar og er.
Hun med alle ungene Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Magnus Leander var kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Takk for svar alle sammen Magnus Leander er fint . likte godt Sindre Mathias også Anonymous poster hash: a37ab...821
inimini Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Likte best Magnus Leander Er ikke så glad i navnet Sindre, men hva med Sondre Mathias eller? Simon Mathias? Andre forslag: Jens Oliver Simon Elias Leo Sebastian Erik Kristoffer Erik Leander Dennis Kristoffer Trym Olai Likte du noen av disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå