Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Noen som har tips til gode goretex sko til jente 1 år? Veldig greitt å ha i barnehagen til høsten og vinteren. Anonymous poster hash: e7e4b...91c
PrinsessensMor Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 kan anbefale å bruke Cherrox. de tåler det meste=) men det er bare min mening, har hatt goretex vinter sko til min,men ble fort kald. ikke opplevd det med cherroxene.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Takk for tips Anonymous poster hash: e7e4b...91c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Cherrox var alt for tunge og klumpete for min ettåring. Prøvde de i butikken og de rakk gutten min nesten opp til knærne når han var så liten. Vi brukte Superfit sine Gore tex vintersko og Dockboots. Anonymous poster hash: a830f...6c7
GeeGee Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Cherrox var alt for tunge og klumpete for min ettåring. Prøvde de i butikken og de rakk gutten min nesten opp til knærne når han var så liten. Vi brukte Superfit sine Gore tex vintersko og Dockboots.Anonymous poster hash: a830f...6c7 Er det bedre med Dockboots enn Cherrox, selv på våte vstlandet? Det blir jo sikkert mest slaps og regn, ikke så mye bare snø... Men er jo enig i at Dockboots'ene virker mye mer fleksible for små føtter. Og hvor kjøper du Dockboots? Har lett litt uten å finne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå