Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #26 Skrevet 16. august 2013 Jeg syntes vel bare det er litt trist at noen har så kjedelige liv at de diskuterer penal med sine venner! Jeg trodde dette var et sted man kunne ta opp litt større ting, av viktighet, men å ta imot råd fra noen som ikke vet hvor man får tak i sko til en fireåring blir bare feil! Skjønner ikke hva slags liv folk har da de diskuterer men venner om man sover med sokker eller ikke, eller ikke har bedre og viktigere ting å finne på enn hun som svarte rett over her som har hatt grunndig research i div. butikker ang. nettopp PENAL! De som sier at det bare er å hoppe over slike tråder: det hadde vært enklere om folk hadde klart å skrive i overskriften hva tråden handler om. Kan kanskje ikke forlange så mange dype og viktige diskusjoner med en gjeng komatøse småbarnsmødre, men trodde det fantes grenser! Noen som vet om et forum hvor det er oppegående småbarnsmødre som diskuterer litt viktigere saker? Anonymous poster hash: 781cf...04c Hvis du går inn på de andre underforaene her er det mindre av de useriøse trådene. Problemet er at der er ikke underholdningsverdien så stor. Dermed er det lite liv. Ofte kan du få gode svar på det du lurer på, men du kan ikke forvente at noen leser spørsmålet før etter noen uker. For dype og viktige diskusjoner anbefaler jeg mann/samboer eller ekte venner. Anonymous poster hash: 5cd29...c5c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #27 Skrevet 16. august 2013 Hvorfor trenger du svar på dette, er du usikker? Ja, jeg er usikker og lurer på en ting: where have all the smart people gone? (fra en låt av Pink, til opplysning). Jeg lurer på om vettet og selvstendigheten forsvinner med morsmelka... Anonymous poster hash: 781cf...04c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #28 Skrevet 16. august 2013 Tenker det er HI som har et heller kjedelig liv, som gidder å henge seg opp i så små bagateller om hva andre spør om på et anonymforum. Da tilbringer man faktisk litt for nye tid på forum og litt for lite tid i den virkelige verden :-) Anonymous poster hash: 8347e...435
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #29 Skrevet 16. august 2013 Hvorfor trenger du svar på dette, er du usikker? Ja, jeg er usikker og lurer på en ting: where have all the smart people gone? (fra en låt av Pink, til opplysning). Jeg lurer på om vettet og selvstendigheten forsvinner med morsmelka... Anonymous poster hash: 781cf...04c Sansynlig vis har du ikke vært her så lenge. Det tar litt tid å venne seg til prat av denne typen på et skriftlig forum. Det er jo helt vanlig å prate med familie og venner om alle slags småting, men da skjer det innimellom andre og ofte dypere temaer. Menneskene her inne er en god blanding av vanlige folk. Noen få er lynende inteligente. Noen få er dumme som brød og de aller fleste ligger på normalen. Anonymous poster hash: 5cd29...c5c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #30 Skrevet 16. august 2013 Jeg syntes vel bare det er litt trist at noen har så kjedelige liv at de diskuterer penal med sine venner! Jeg trodde dette var et sted man kunne ta opp litt større ting, av viktighet, men å ta imot råd fra noen som ikke vet hvor man får tak i sko til en fireåring blir bare feil! Skjønner ikke hva slags liv folk har da de diskuterer men venner om man sover med sokker eller ikke, eller ikke har bedre og viktigere ting å finne på enn hun som svarte rett over her som har hatt grunndig research i div. butikker ang. nettopp PENAL! De som sier at det bare er å hoppe over slike tråder: det hadde vært enklere om folk hadde klart å skrive i overskriften hva tråden handler om. Kan kanskje ikke forlange så mange dype og viktige diskusjoner med en gjeng komatøse småbarnsmødre, men trodde det fantes grenser! Noen som vet om et forum hvor det er oppegående småbarnsmødre som diskuterer litt viktigere saker? Anonymous poster hash: 781cf...04c Unnskyld meg altså, men for noe selvhøytidelig pjatt Hva er det du ønsker å diskutere da? Situasjonen i Egypt, stortingsvalget eller hvordan du skal oppdra barnet til å bli et sympatisk og vennelig menneske? Lag en tråd selv da vel Ellers må jeg si at jeg smiler litt i skjegget av deg, og tenker at du muligens har bittelitt høye tanker om deg selv og at du kanskje er litt slitsom å omgås sånn rent privat. Men her er det plass til alle bare man oppfører seg anstendig. Anonymous poster hash: 06f11...be6
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. august 2013 #31 Skrevet 16. august 2013 Jeg syntes vel bare det er litt trist at noen har så kjedelige liv at de diskuterer penal med sine venner! Jeg trodde dette var et sted man kunne ta opp litt større ting, av viktighet, men å ta imot råd fra noen som ikke vet hvor man får tak i sko til en fireåring blir bare feil! Skjønner ikke hva slags liv folk har da de diskuterer men venner om man sover med sokker eller ikke, eller ikke har bedre og viktigere ting å finne på enn hun som svarte rett over her som har hatt grunndig research i div. butikker ang. nettopp PENAL! De som sier at det bare er å hoppe over slike tråder: det hadde vært enklere om folk hadde klart å skrive i overskriften hva tråden handler om. Kan kanskje ikke forlange så mange dype og viktige diskusjoner med en gjeng komatøse småbarnsmødre, men trodde det fantes grenser! Noen som vet om et forum hvor det er oppegående småbarnsmødre som diskuterer litt viktigere saker? Anonymous poster hash: 781cf...04c Og jeg syns det høres fryktelig trist ut å ikke kunne snakke om slike uhøytidelige ting som pennal og farger på sokkene eller hva det nå er med vennene sine. I min venneflokk og familie kan vi heldigvis snakke både om både hvilke navn vi liker og situasjonen i Egypt eller meningen med livet.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #32 Skrevet 16. august 2013 Tenker det er HI som har et heller kjedelig liv, som gidder å henge seg opp i så små bagateller om hva andre spør om på et anonymforum. Da tilbringer man faktisk litt for nye tid på forum og litt for lite tid i den virkelige verden :-) Anonymous poster hash: 8347e...435 Eller så jobber man litt for mange nattevakter, med alt for friske pasienter. Og til en annen som nettopp svaret meg: Nei ,i min vennekrets diskuterer vi ikke hvilket penal er best. Å diskutere noe så tåpelig orker jeg ikke! Jeg kan spørre venner om råd, selvsagt, men da man sitter på nattevakt er det få andre som er våkne. Tenkte kanskje man kunne finne noen å diskutere med her inne, men det er ikke særlig givende. Tar fortsatt imot råd ang. andre forum hvor man tar opp temaer som har litt mer betydning. Anonymous poster hash: 781cf...04c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #33 Skrevet 16. august 2013 Folk bruker forumet her som en venninne. Er ikke det greit? Kan du spørre en veninne om hvor man får tak i de beste skoene eller ryggsekkene, eller hva hun tenker om navnet du liker som du vurdere til minste i magen? Eller er du da redd for at hun skal tro du er en sau som må spørre ale om alt? Anonymous poster hash: fd10d...21b
Toocute Skrevet 16. august 2013 #34 Skrevet 16. august 2013 Når man er med venner så diskuterer man som oftest ikke pennal, men på ett forum som dette er en ok plass å skrive, ikke fordi man ikke har peiling, greit å lese flere tanker enn bare sine egne. Uten mindre intressante innlegg og intressante Innlegg. Så tror jeg forumet hadde dødd ut, lite aktivitet er ikke en plass å henge.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #35 Skrevet 16. august 2013 Tenker det er HI som har et heller kjedelig liv, som gidder å henge seg opp i så små bagateller om hva andre spør om på et anonymforum. Da tilbringer man faktisk litt for nye tid på forum og litt for lite tid i den virkelige verden :-) Anonymous poster hash: 8347e...435 Eller så jobber man litt for mange nattevakter, med alt for friske pasienter. Og til en annen som nettopp svaret meg: Nei ,i min vennekrets diskuterer vi ikke hvilket penal er best. Å diskutere noe så tåpelig orker jeg ikke! Jeg kan spørre venner om råd, selvsagt, men da man sitter på nattevakt er det få andre som er våkne. Tenkte kanskje man kunne finne noen å diskutere med her inne, men det er ikke særlig givende. Tar fortsatt imot råd ang. andre forum hvor man tar opp temaer som har litt mer betydning. Anonymous poster hash: 781cf...04c Hva er det du har lyst til å diskutere da, annet enn hvor dumme alle andre på dette forumet er? Anonymous poster hash: 5cd29...c5c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #36 Skrevet 16. august 2013 Hvem er dummest, de som diskuterer pennal, eller de som henger seg opp i hvorvidt andre diskuterer pennal og provoseres av temaer på et nettforum? Anonymous poster hash: 85657...2c6
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 16. august 2013 #37 Skrevet 16. august 2013 Tenker det er HI som har et heller kjedelig liv, som gidder å henge seg opp i så små bagateller om hva andre spør om på et anonymforum. Da tilbringer man faktisk litt for nye tid på forum og litt for lite tid i den virkelige verden :-) Anonymous poster hash: 8347e...435 Eller så jobber man litt for mange nattevakter, med alt for friske pasienter. Og til en annen som nettopp svaret meg: Nei ,i min vennekrets diskuterer vi ikke hvilket penal er best. Å diskutere noe så tåpelig orker jeg ikke! Jeg kan spørre venner om råd, selvsagt, men da man sitter på nattevakt er det få andre som er våkne. Tenkte kanskje man kunne finne noen å diskutere med her inne, men det er ikke særlig givende. Tar fortsatt imot råd ang. andre forum hvor man tar opp temaer som har litt mer betydning. Anonymous poster hash: 781cf...04c Så det hender ikke i din vennegjeng at noen sier at førsteklassingen min har lyst på et sånn penal med flere "etasjer", men jeg er redd det bare blir rot og kaos. Er det noen av dere som alt har barn som går på skolen som har erfaring med det? (Du skjønner sikkert at penal her er brukt som et eksempel siden du nevnte det spesielt som et hjernedødt emne) Skjer det aldri at dere diskuterer livets trivialiteter? Det må da være litt slitsomt å være så høyttravende hele tiden? Jeg er glad for at vi kan ha en frisk diskusjon om man skal bruke kardemomme i bollene eller ikke jeg Alvorlige tema får vi da brynt oss nok på.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. august 2013 #38 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #39 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #40 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Nå fremstår du bare som dum og kverulerende. Men det er kanskje deg det? Anonymous poster hash: 06f11...be6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. august 2013 #41 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #42 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c
LittLykkelig Skrevet 16. august 2013 #43 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c Åååh put a sock in it.
Gjest Yzma Skrevet 16. august 2013 #44 Skrevet 16. august 2013 Er slikt man kan finne på å snakke med venner ol om, og for oss som ikke har så mange venner rundt seg, eller har andre grunner for det, så er nok dette forumet like greit som en samtale om samme tema.Hadde venninnene mine begynnt å snakke om penal med meg er jeg litt usikker på om det var et vennskap jeg hadde orket å fortsette med. Snakker dere om slikt? Det er jo ikke interessant i det heletatt! For et liv noen må ha! Anonymous poster hash: 781cf...04c Nei, for vi er overhode ikke forskjellige og dermed finner forskjellige samtaleemner interessant. Takk og lov! DET hadde blitt kjedelig, det!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 16. august 2013 #45 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over andres kjedelige liv, du er jammen patetisk nok selv. Er det mulig å lage så mye kvalm om et emne som ikke interesserer deg? Du sier du er ny her inne, jeg foreslår at du fortsetter raskt videre på din leten etter intelligente diskusjonspartnere. Her inne trenger vi deg ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #46 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c Tenker DU mye på dette, siden du skriver tråd på tråd og svar på svar om dette? En annen forumbrukers spørsmål om pennal holder deg åpenbart våken om natta, eller hva? Du kan jo ikke være riktig frisk. Anonymous poster hash: 85657...2c6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #47 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over andres kjedelige liv, du er jammen patetisk nok selv. Er det mulig å lage så mye kvalm om et emne som ikke interesserer deg? Du sier du er ny her inne, jeg foreslår at du fortsetter raskt videre på din leten etter intelligente diskusjonspartnere. Her inne trenger vi deg ikke. Og hvem har utropt deg til talsperson for alle brukere her på forumet? Ref. "her inne trenger VI deg ikke". Det var faktisk det mest provoserende i hele tråden spør du meg. Anonymous poster hash: dd309...086
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #48 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over andres kjedelige liv, du er jammen patetisk nok selv. Er det mulig å lage så mye kvalm om et emne som ikke interesserer deg? Du sier du er ny her inne, jeg foreslår at du fortsetter raskt videre på din leten etter intelligente diskusjonspartnere. Her inne trenger vi deg ikke. Om du leser hovedinnlegget så handler den om mye mer enn penal-tråden. Bare i dag har det oppstått to nye, hjernedøde spørsmålstråder. En om størrelsen på dyne og en om man burde gå opp eller ned i størrelse på ulltøy da ungen faktisk er større enn størrelsen dersom man går ned! Hva har skjedd med de smarte menneskene? Hvor er de? Jeg har spurt om tips til andre forum hvor man kan lese uten å sitte med munnen vidåpen og undre seg over hvor dumme folk er, men ingen her vet.... BOMBE! Anonymous poster hash: 781cf...04c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #49 Skrevet 16. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en diskusjon om et pennal om du syns det er så forferdelig kjedelig å diskutere ? Det var jeg som skrev innlegget om pennalet og siden det å ha skolebarn er helt nytt for oss tenkte jeg det var greit å høre hva som var kult. Jeg vil at min sønn skal få den aller beste starten på skolen og det er litt kjipt for han om alle har de kuleste pennalene og han kommer med et som er barnslig/teit ol.. Barn kan være ganske slemme mot hverandre og jeg ønsker ikke at min sønn skal føle seg utenfor. Og her er et lite tips til deg: Du kan selv starte tråder om ting du vil diskutere og hoppe over de trådene du syns er teite... Da man skal starte i 1. klasse er jo ett av høydepunktene å velge sekk og penal selv. Hvorfor vil du at damer mellom 20 og 40 skal bestemme hva slags penal ungen din skal ha? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg var ute etter meninger ikke at noen skulle bestemme hvilket pennal han skulle ha! Så du trenger seriøst meninger om et penal? Tenker du mye på det? Holder slike ting deg våken om natten? Anonymous poster hash: 781cf...04c Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over andres kjedelige liv, du er jammen patetisk nok selv. Er det mulig å lage så mye kvalm om et emne som ikke interesserer deg? Du sier du er ny her inne, jeg foreslår at du fortsetter raskt videre på din leten etter intelligente diskusjonspartnere. Her inne trenger vi deg ikke. Om du leser hovedinnlegget så handler den om mye mer enn penal-tråden. Bare i dag har det oppstått to nye, hjernedøde spørsmålstråder. En om størrelsen på dyne og en om man burde gå opp eller ned i størrelse på ulltøy da ungen faktisk er større enn størrelsen dersom man går ned! Hva har skjedd med de smarte menneskene? Hvor er de? Jeg har spurt om tips til andre forum hvor man kan lese uten å sitte med munnen vidåpen og undre seg over hvor dumme folk er, men ingen her vet.... BOMBE! Anonymous poster hash: 781cf...04c Hvorfor har du forblitt her så lenge om du synes alle er så fjerne? For meg er det du som virker dum og ute av stand til å ta gode avgjørelser for deg selv, siden du fortsetter å henge et sted du åpenbart misliker så sterkt. Hva har skjedd med å tenke selv? Å bare stikke uten å lage drama omkring seg selv? Når det er sagt tror jeg du er et troll som har vært her lenge og som bare er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: 85657...2c6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #50 Skrevet 16. august 2013 Smart som jeg er har jeg funnet et forum med noen damer som er litt mer oppegående enn her inne! Kvinneguiden! Håper ikke dere forviller dere inn der og starter slike stupide tråder der også, men om jeg ikke skriver hele adressen til kvinneguiden så finner dere vel ikke frem! Ha en flott dag i "mørket" ! (Om dere forsto den da....) Anonymous poster hash: 781cf...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå