2,5barn+1engel Skrevet 15. august 2013 #1 Del Skrevet 15. august 2013 Vår sønn er nå 8,5 uke gammel. De siste 3 ukene så har han tisset igjennom hver natt. Gjerne 3-4 ganger. Og det er ikke det at bleie er full, for den er så og si tørr.. Vi har prøvd å bytte str på bleie opp og ned. Stramma bleie litt mer rundt låra, men det funke ikke.. Jeg blir gal.. Han er våt på ene siden hver gang han våkner. Og det er på ovenfor bleia opp mot under armene.. Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 16. august 2013 #2 Del Skrevet 16. august 2013 Har du prøvd og bytte bleiemerke? Ligger tissen nedover? Hvis han blir våt ovenfor bleien mot armene, kanskje du må du stramme bleien bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M og gutta Skrevet 16. august 2013 #3 Del Skrevet 16. august 2013 Har opplevd dette med pampers baby dry, men ikke pampers aktiv fit. Så her er det aktiv fit på natta og baby dry på dagen. . Rett og slett for baby dry er billigere og holder bedre på avføring, men aktiv fit holder bedre når bleia er litt lengre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigga Skrevet 16. august 2013 #4 Del Skrevet 16. august 2013 Dette opplevde vi med gutten vår forrige dagen. Det viste seg at jeg i min iver etter å gjøre det komfortabelt for han ikke hadde strammet bleien godt nok i livet. Ellers er det et godt poeng å sjekke at tissefanten peker nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprelline Skrevet 16. august 2013 #5 Del Skrevet 16. august 2013 Det samme gjorde mini her. Begynte med rema sine bleier. Aldri tisset gjennom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 16. august 2013 #6 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Sleit selv en periode rundt den alderen. Brukte både Pampers og Libero. Hjalp da jeg bytta til Coop sine. Og nå bruker jeg Rema sine. Mye bedre enn Pampers og libero Endret 16. august 2013 av Lisse_01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarina Skrevet 16. august 2013 #7 Del Skrevet 16. august 2013 Skjedde av og til her og, men byttet til Coop-bleiene, og med dem har det ikke blitt noen uhell lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille krøll Skrevet 16. august 2013 #8 Del Skrevet 16. august 2013 Hjalp når jeg byttet en størrelse opp og til up n go. Men han er kanskje for liten for de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 16. august 2013 #9 Del Skrevet 16. august 2013 Sammer her på den alderen. Måtte gå opp en str og fra libero til pampers. Tror man må prøve seg litt fam med ulike merker OG tissefant ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 17. august 2013 #10 Del Skrevet 17. august 2013 Bytt bleiemerke Her var pampers det eneste som funka for storebror, han tisset rett gjennom liberobleiene (var en stoor baby). Evt prøv en bleiestørrelse større på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå