Gå til innhold

Gutten vår tisser igjennom pysjen hver natt...!

2,5barn+1engel

Anbefalte innlegg

Vår sønn er nå 8,5 uke gammel. De siste 3 ukene så har han tisset igjennom hver natt. Gjerne 3-4 ganger. Og det er ikke det at bleie er full, for den er så og si tørr.. Vi har prøvd å bytte str på bleie opp og ned. Stramma bleie litt mer rundt låra, men det funke ikke.. Jeg blir gal.. Han er våt på ene siden hver gang han våkner. Og det er på ovenfor bleia opp mot under armene..

Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd og bytte bleiemerke? Ligger tissen nedover?  Hvis han blir våt ovenfor bleien mot armene, kanskje du må du stramme bleien bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd dette med pampers baby dry, men ikke pampers aktiv fit.

Så her er det aktiv fit på natta og baby dry på dagen. . Rett og slett for baby dry er billigere og holder bedre på avføring, men aktiv fit holder bedre når bleia er litt lengre på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplevde vi med gutten vår forrige dagen. Det viste seg at jeg i min iver etter å gjøre det komfortabelt for han ikke hadde strammet bleien godt nok i livet. Ellers er det et godt poeng å sjekke at tissefanten peker nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit selv en periode rundt den alderen. Brukte både Pampers og Libero.

Hjalp da jeg bytta til Coop sine.

Og nå bruker jeg Rema sine. Mye bedre enn Pampers og libero

Endret av Lisse_01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammer her på den alderen. Måtte gå opp en str og fra libero til pampers. Tror man må prøve seg litt fam med ulike merker OG tissefant ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt bleiemerke :) Her var pampers det eneste som funka for storebror, han tisset rett gjennom liberobleiene (var en stoor baby). Evt prøv en bleiestørrelse større på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...