Gå til innhold

Var denne babyen søt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er.... Ja.. Hva skal man si om sånne som deg da?

Skrevet

Den var jo kjempesøt! Jordbær-baby, også så blid :)

Skrevet

Nei, den babyen var mindre pen. Hvorfor lyve om det? Ungen var støgg!

Anonymous poster hash: 04e11...1ba
Skrevet

Syns det er stygt av deg å legge ut bilder av barn for så å si at de ikke er søte. Tenk hvis det hadde vært ditt barn?

Alle babyer er søte, også dette barnet:)

Skrevet

Hvorfor spør du om det egentlig? Synes det er trasig at voksne mennesker skal holde på på denne måten. Stakkars lille baby som uforskyldt blir gjort til latter:(

Skrevet

Ja, smilte faktisk da jeg åpnet linken, for det var et nydelig smil :) Nydelig barn. 

Skrevet

Alle barn er søte- på hver sin måte! Et lite sjarmtroll med godt humør :)

Synes du skal gå litt inn i deg selv og tenke over hva du selv ville følt om det hadde vært ditt barn, og noen hadde laget et slikt innlegg på nett!

Skrevet

Er det deg, Hi? Første jeg tenkte. Ser ut som om det er ett gammelt bilde;)

Anonymous poster hash: ad89c...712

Skrevet

Ja det er faktisk meg :P

Faen at du avslørte det, hehe 

Anonymous poster hash: 8ffde...8f9

Skrevet

Hva synes du, HI, om at nesten alle i denne tråden indirekte har sagt at denne babyen (deg) er mindre pen? (Synes for øvrig at dette "Stakkars baby"-tullet er verre enn å si det rett ut, det er jo veldig tydelig hva dere mener)

Anonymous poster hash: b1a37...af1

Skrevet

Er det deg, Hi? Første jeg tenkte. Ser ut som om det er ett gammelt bilde;)Anonymous poster hash: ad89c...712

Ja det er faktisk meg :PFaen at du avslørte det, hehe  Anonymous poster hash: 8ffde...8f9
Hehe.. Søt var du i hvert fall:D

Skrevet

Ja, smilte faktisk da jeg åpnet linken, for det var et nydelig smil :) Nydelig barn. 

Det gjorde jeg også :D

Skrevet

Hva synes du, HI, om at nesten alle i denne tråden indirekte har sagt at denne babyen (deg) er mindre pen? (Synes for øvrig at dette "Stakkars baby"-tullet er verre enn å si det rett ut, det er jo veldig tydelig hva dere mener)

Det er helt greit for jeg syns selv det er et grusomt bilde. Jeg ser jo direkte ondskapsfull ut :o

Hi

Skrevet

Er det deg, Hi? Første jeg tenkte. Ser ut som om det er ett gammelt bilde;)Anonymous poster hash: ad89c...712

Ja det er faktisk meg :PFaen at du avslørte det, hehe Anonymous poster hash: 8ffde...8f9

Hva synes du, HI, om at nesten alle i denne tråden indirekte har sagt at denne babyen (deg) er mindre pen? (Synes for øvrig at dette "Stakkars baby"-tullet er verre enn å si det rett ut, det er jo veldig tydelig hva dere mener) Anonymous poster hash: b1a37...af1

Tull og vas! Jeg synes hun var søt. Veldig sjarmerende:)

Gjest 5 andre
Skrevet

Hva i alle dager er det å skvette over? En normalt søt baby med storkebitt/fødselsmerke. 

Skrevet

Jeg ser ikke noe stygt med dette barnet, hun så veldig sjarmerende ut! 

Anonymous poster hash: 1f2ab...19c
Skrevet

Sånt merke har sønnen min og, dog ikke så rødt som det der:-) skjønn baby med masse masse glede:-)

Ser for meg den latterkula babyen kom med når bildet ble tatt:-D

Skrevet

Det var en helt vanlig søt baby! (ærlig talt så syns jeg mitt eget barn er så vakkert at absolutt alle andre babyer ser helt gjennomsnittlige ut i mine øyne :P )

Anonymous poster hash: 5e3c4...951
Skrevet

Synes det var en søt baby med et herlig smil jeg :) Smila når jeg så gliset og fikk lyst til å gå inn å se på gliset til ungen min (synd at ho sover :P )

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg syns faktisk denne babyen var kjempesøt! Se så blid da! Herlig!! :)

Skrevet

Rett og slett nydelig baby:)

Jeg bryr meg ikke om fødselsmerker eller detaljer, vi er jo som vi er! Har faktisk ei jente i Bhg som er VERDENS SØTESTE, men hun har et virkelig stort rødt merke i ansiktet. Hun er så blid og god og elsker å tulle og leke :) Det er ikke utseendet som avgjør om barnet er vakkert i mine øyne <3

Anonymous poster hash: 84e00...8ad

Skrevet

Det er helt greit for jeg syns selv det er et grusomt bilde. Jeg ser jo direkte ondskapsfull ut :o

Hi

Hehe, jeg synes ved første øyekast at du lignet litt på josef fritzl! Men det var nok bare på grunn av håret... Lo godt jeg, moro med slike ekstrembilder - vi har vel alle noen slike i skuffen der grimassen blir i meste laget? 

Anonymous poster hash: 1f139...ab8

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg synes det var et herlig smil! En skikkelig fornøyd og lykkelig baby, uvitende om livets harde realiteter. Så uskyldig og liten, se den lille babyhånda! Kjempesøt var du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...