Gå til innhold

Hvor tidlig ble brystvortene dine ømme? (Graviditet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er gravid er det snakk om bare en ukes tid etter befruktning. Men brystvortene mine er super ømme

Anonymous poster hash: 0727d...b6e

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg får ømme brystvorter etter eggløsning hver mnd., man har alltid progesteron i kroppen da, gravid eller ikke (hormonet som påvirker brystvortene). Men har nok vært litt ømmere ved graviditet, i hvert fall har brystvortene blitt mørkere og mer "pløsete". 

Skrevet

Flere dager før IKM. Det var det første tegnet og jeg bare visste at det var noe på gang. Har bare vært gravid en gang og har aldri hatt det sånn verken før eller siden.

Skrevet

En el to dager før IKM, kun brystvortene, brystene ble ømme et par uker etterpå.

Skrevet

Blir brystene ømme så fort?!

Jeg har venta på mensen i en uke nå, uten at den har kommet. Hadde veldig ømme bryster forrige uke og uka før, spesielt brystvortene. De har roa seg litt nå. Tok test to dager etter forventet mens, den var negativ. Kan jeg likevel være gravid?

Ikke hi

Anonymous poster hash: 82477...b46

Skrevet

I uke 27 ble brystvortene sensitive/ømme. Men brystene ble så vonde at tårene spratt rundt uke 7, brystvortene var helt vanlige.

Anonymous poster hash: 6b7bf...84f

Annonse

Skrevet

Vi kvinner er alle forskjellige så man kan ikke sammenligne seg med andre, og heller ikke alltid med seg selv. Første gang jeg var gravid (SA i uke 7) så hadde jeg hverken ømme pupper eller brystvorter, men tonnevis av andre symptomer, mye mer symptomer enn denne gangen og jeg er nesten 31 uker nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...