Gå til innhold

Hvilket penal har din 1 klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Cars penal for barnslig for en 1 klassing?

Anonymous poster hash: d2c08...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ungen vil ha det så la han få det:) synes ikke det er for barnslig :)

Skrevet

Min har et som matcher sekken, men firhjuling på. Tror det er beckman

Skrevet

Skal kjøpe i helga, men han har sagt han vil ha det som matcher skolesekken! Og med 3 etasjer (eller hva det heter:p)

Beckman er merket.

Skrevet

Hvilket penal en 1. klassing har??????????? Really???? Klarer du ikke å bestemme deg for hvilket penal en 1.klassing skal ha og må spørre på et forum? Hvorfor ikke spørre ungen som skal ha penalet?

Jeg er sjokkert over hvor lite besluttsomme noen foreldre er. Er det mulig å være så usikker på seg selv at man må be et helt forum om råd ang. et penal?

Anonymous poster hash: 59f0d...61d
Skrevet

Utseendemessig så får vel ungen bare velge det han liker best:) Min valgte et zombiepenal. Men veldig kjekt hvis blyantene er trekantblyanter.

Skrevet

Hvilket penal en 1. klassing har??????????? Really???? Klarer du ikke å bestemme deg for hvilket penal en 1.klassing skal ha og må spørre på et forum? Hvorfor ikke spørre ungen som skal ha penalet?

Jeg er sjokkert over hvor lite besluttsomme noen foreldre er. Er det mulig å være så usikker på seg selv at man må be et helt forum om råd ang. et penal?

Anonymous poster hash: 59f0d...61d

Oi...

Anonymous poster hash: e6714...2c8

Skrevet

Utseendemessig så får vel ungen bare velge det han liker best:) Min valgte et zombiepenal. Men veldig kjekt hvis blyantene er trekantblyanter.

Finnes det zombiepenal??? Guttungen er helt opphengt i zombier og vampyrer :S Skal finne et sånt til han;)

Anonymous poster hash: e6714...2c8

Skrevet

Finnes det zombiepenal??? Guttungen er helt opphengt i zombier og vampyrer :S Skal finne et sånt til han;)Anonymous poster hash: e6714...2c8

Kjøpte på Norli bokhandel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...