Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Mannen min er egentlig veldig snill, men sist vi var ute på byen sammen flørtet han villt med andre jenter og spanderte på ei annen dame. Etter å ha sett på dem ldnge ble jeg så forbanna og gikk bort mens hun dama prøvde å klemme han og kysse med han foran henne. Etter det var jeg forsatt sint og han enset meg ikke, da vi omsider kom hjem konfornterte jeg det med han og han blånektet og sa han skulle drikke mer, jeg klikket og klasket han på kinnet. Han fortalte det til sin bestekompis med en gang! Jeg var veldig lei meg og sa unnskyld og fikk skværet opp når vi våknet opp og han innrømte at oppførselen han hadde på byen hørte ikke hjemme hos gift mann og jeg har aldri sett han oppføre seg så respektløst ovenfor meg de 10 årene vi har vært sammen! Til lørdag skal vi på forlovelsesfest til denne beste kompisen og dama. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det når jeg vet at de vet.. Det skal nevnes at jeg har blitt fryktelig sint på mannen min foran han bestekompisen for 3-4 år tilbake og jeg er redd at de ser på meg som en skikkelig bitch. Jeg er egentlig veldig snill men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller si.. Jeg vil ikke være den dama til mannen de baksnakker om. Vi er 32 år hvis det har noe å si. HI Anonymous poster hash: 4322a...7d4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Mannen din bør ikke provosere deg igjen ;-) Anonymous poster hash: ec6ad...de7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Også tror jeg du bør tenke deg om tre fire ganger før du reagerer igjen. d er ikke greit å slå.. Anonymous poster hash: ec6ad...de7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Det er ikke greit å slå. Når det er sagt oppførte han seg dårlig. Det som bl.a er så ille med å slå, er at det er deg som blir mest lei deg for det. Begynn på yoga, da blir man mer tålmodig, og lærer seg å puste og telle når sinne kommer. Anonymous poster hash: 69d8c...979
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Alt er greit når en dame slår mannen, men ikke omvendt visstnok.... Så får vel si som det sies motsatt, han bør pakke tinga og flytte.... Anonymous poster hash: 00dba...1ea
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Dette var et engangstillfelle og ja det er feil å klaske til han. Meg og mannen min har skværet opp. Spm mitt er hvordan jeg skal forholde meg til bestekompisen og dama? Har mest lyst å ikke dra da jeg er så flau over meg selv og skammer meg! Hi Anonymous poster hash: 4322a...7d4
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 jøss, hva folk skal grave seg ned for om dagen! Ja, du gjorde noe dumt, ja, han gjorde noe dumt. Sånn sett er dere likt, men du tråkket over en rimelig hellig grense ved å fysisk angripe mannen din. Jadda, slemt og sånn, og ikke noe som har plass i et forhold, men UHELL SKJER! Hvordan du skal takle bestekompisen? Du skal ikke involvere ham i det hele tatt, dette er mellom deg og mannen din. Dere har skværet opp og er enig i at dere begge begikk feil, og vil gå videre uten mer styr. Sørg for å snakke med mannen om bekymringen din, og spør om han kan være snill og ikke nevne det og heller si ifra til kompisen at du og han har skværet opp og alt er bra hvis kompisen bringer det på bane. Alle gjør feil! Det er hvordan man gjør opp for feilen som sier noe om en person Slutt å grave deg ned!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Takk for et godt og konstruktiv svar! Det var akkurat det jeg trengte å høre. Det knyter seg i magen bare jeg tenker at jeg skal se dem inn i øya på lørdag! Herregud så flaut! Det er så trist og frustrerende at jeg har gått over den grensa. Jeg vil ikke at de skal dømme, men selvsagt gjør de det. Ikke vet de noe om det i det hele tatt annen enn at jeg slo! Anonymous poster hash: 4322a...7d4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Spør om ikke mannen din kan fortelle kompisen din hva som egentlig skjedde? For jeg tror nok at hvis han forteller kompisen sin om den totalt uakseptable oppførselen sin, vil han ikke se på deg som riktig så ille. Altså, jeg sier ikke at det er ok å slå, men jeg vet hvordan det er å bli oppfattet som ei trollkjerring av kompiser som bare vet halve historien, og det er ikke godt... Anonymous poster hash: c721c...c1d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Verre enn unger. Anonymous poster hash: 9b538...bc2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 Pleier man ikke å anbefale at den som blir slått en gang avslutter forholdet umiddelbart? En mann som er voldlig og en kvinne som er voldlig er like lite å stole på. La mannen ta seg av eventuelle barn. Godta at du bare har samvær under tilsyn. Hvis du har vist at du ikke kan styre sinnet i forhold til mannen er det bestandig en fare for at du ikke klarer det i forhold til barna heller. Hva kompissen synes om deg er totalt uvesentlig. Det er bra mannen har noen å betro seg til og ikke lider under vold i hjemmet i stillhet. Anonymous poster hash: 9cc53...6e7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Jeg slår mannen hele tiden jeg.. Anonymous poster hash: 8171c...d8c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Det har jeg også gjort. Eller, jeg sparket til han. Synes han fortjente det, og jeg har aldri angret. Han synes selv at han fortjente det, så da var jo den saken grei. (Bare for å oppklare det, så har jeg aldri slått eller sparket noen hverken før eller etter) Han lå med en annen, mens vi hadde pause i forholdet (i skikkelig Friends-stil) Anonymous poster hash: 5b963...828
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Et slag kan hende alle, i kampens hete eller sjalusiens raseri, så kan man miste hodet og følge "ur instinkt".. Jeg slo samboeren en gang, langet til over fjeset i blindt raseri, frustrasjon og redsel.. Han provoserte ikke heller, men hadde føling, mitt første møte med føling, og samtidig full redsel for at jeg mistet barnet vårt.. Ikke god kombo.. Hans kompis vet om at jeg slo, og jeg nevnte det ved en anledning hvorfor jeg endte opp med å slå, han humret lett og sa at slikt var forståelig, og jeg hadde jo ikke slått igjen heller.. Et slag kan forklares, tilgis og legges bak seg. Enda han har fortalt det til kompisen trenger det ikke ende slik du tror.. Om du kommer på enehånd med han eller hans kjære, nevn at du vet han fortalte det til kompisen, og forklar grunnen til at slaget forekom. Fortell også at du er engstelig for at dette skal henge over deg, sien det ikke er slik du er til vanlig. Er bedre å fortelle som det er før det blir "en sak", enn å gå å kvie seg slik over tid. Kan jo nevne at samboeren har grepet meg så hardt i armen at jeg fikk blåmerker også, etter kampens hete la seg, så unnskyldte han det, slik jeg hadde unnskyldt slaget.. Ingen av oss har gått ifra den andre, eller vurdert det pga en voldelig hendelse.... Anonymous poster hash: 07005...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå