Gå til innhold

Om man klyper ofte nok..

Anbefalte innlegg

Planen var å nærmest ikke innrømme for meg selv engang at jeg er gravid (pga en SA og en MA det siste året = holde forhåpningene nede), men hvem klarer jeg å lure? Ikke meg i hvert fall :rolleyes:

Føler at magen har vokst 15cm i diameter og bh-størrelsen minst en cup opp, at det begynner å haste med navnevalg og innkjøp av vogn, seng og bleier, men sannheten er at jeg er 5 uker på vei i dag :wacko::P

Er veldig nervøs for at det skal gå galt igjen og går konstant og smug-klyper på puppene mine for å sjekke at de fortsatt er ømme. Noen ganger litt småpinlig ute blandt folk, men må man - så må man :lol:

Håper så inderlig at alt går bra denne gangen og at familien min (sambo uten bio-barn og to skjønnheter fra et tidligere forhold) og jeg kan nyte et lite nurk fra midten av april 2014 :wub:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144072641-om-man-klyper-ofte-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen her. Har aldri mistet før og er gravid for første gang nå. Men jeg var såå redd for å miste å gikk konstant rundt å trodde at jeg hadde begynt å blø, så var ofte jeg snek en hånd ned i buksa for å kjenne ettet, haha, flaut.

Er snart 14 uker nå og merker jeg fortsatt er redd for å miste (selvom jeg nettopp var på ul og alt var fint) men håper det går over snart!

Lykke til videre, får satse på at alt går supert for deg denne gang! :)

Anonymous poster hash: 54536...71a

Kjenner meg godt igjen her. Har aldri mistet før og er gravid for første gang nå. Men jeg var såå redd for å miste å gikk konstant rundt å trodde at jeg hadde begynt å blø, så var ofte jeg snek en hånd ned i buksa for å kjenne ettet, haha, flaut.

Er snart 14 uker nå og merker jeg fortsatt er redd for å miste (selvom jeg nettopp var på ul og alt var fint) men håper det går over snart!

Lykke til videre, får satse på at alt går supert for deg denne gang! :)

Anonymous poster hash: 54536...71a

Tusen takk :)

Hehe, godt det ikke bare er meg som gjør snodige ting for å berolige seg selv :D

Du har jo kommet godt på vei, med å være mer enn 12 uker på vei og har hatt en ul hvor alt sto bra til. Det høres veldig positivt ut for din del og går nok bra  :)

Endret av Tieran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...