Gå til innhold

Så var det min tur...

Anbefalte innlegg

Etter 1 år uten mens Pga av p-plaster slutt fikk jeg "endelig" mensen igjen i juni. Så dette blir min 2 ordentlige prøve måned. Nervepirrende til tusen og skuffelsene har stått i kø så langt. Med mann som jobber vekke innimellom er det ikke lett å få ting til å klaffe.

Fant ut at jeg hadde eggløsning rundt den 9 denne måneden og full klaff med sengekos både før, etter og på eggløsningsdag om jeg har truffet rett.

Så nå er symptomjakten begynt for min del...

Vondt i hode i dag og masse plager med ( for andre ) luft i magen ;)

Dum som jeg er tok jeg en test i dag som så klart var negativ. Klarer jo ikke vente ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144072640-s%C3%A5-var-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi alle kjenner til den utålmodogheten 2små og en blå;) man er jo så utrolig spent på om noe har skjed så er veldig vanskelig å vente.. Hehe

Ønsker deg dere masse lykke til og håper lille spiren sitter! Klem:)

Takk for det :) mensmurringer så det synger etter her i dag og stikkninger i puppene innimellom og fortsatt en uke til ikm. Tålmodighet fikk jeg hvertfall ikke utlevert ;)

Tror vi alle kjenner til den utålmodogheten 2små og en blå;) man er jo så utrolig spent på om noe har skjed så er veldig vanskelig å vente.. Hehe

Ønsker deg dere masse lykke til og håper lille spiren sitter! Klem:)

Takk for det :) mensmurringer så det synger etter her i dag og stikkninger i puppene innimellom og fortsatt en uke til ikm. Tålmodighet fikk jeg hvertfall ikke utlevert ;)
Åååh spennende dette:) Det er jo to veldig typiske tidlige symptomer! Du må oppdatere her om du kjenner mer etterhvert:)

Har selv fanget opp noen tidlige symptomer som jeg håper ikke er innbilning... Veldig vondt i korsrygg, hodepine, murringer, tisser ofte og mistenker den lille blødningen jeg hadde var festeblødning.

Kreperer snart i spenning her:P

Annonse

Hei igjen. I går kveld hadde jeg veldig med mensmurringer og vondt i korsryggen. Hodepine omtrent hele dagen. I dag føler jeg meg bare veldig tung i magen og har grådig halsbrann. Vurderer å ta en test i morgen tidlig men tror jeg gjør lurt i å vente... Har du flere symptomer eller?

Åh så spennende.. Håper virkelig at det er noe der:) vent de dagene som er igjen heller å ta en test.. Ikke fall for fristelsen;)

Jeg har fremdeles mensmurringer som kommer og går, vondt i korsryggen, hodepine oftere enn vanlig og føler meg veldig oppblåst og tung.. Har symptomer gjennom hele dagen, men de trer som sterkere frem på kvelden og natten.

Vil å ta test med en gang, men må tvinge meg selv til å vente:)

Åh, og så glemte jeg å so at jeg har hatt små blødninger.. Senest i dag morges..Men det er somregel bare litt og ikke gjennom hele dagen.Skal ikke ha mensen ennå.. Hmmm

Endret av Lingwipande

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...