Gjest Julia1984 Skrevet 15. august 2013 #26 Skrevet 15. august 2013 Her blir all info fra fotballtrenere til 6-åringen lagt ut på en lukket gruppe på Facebook; trening, kamper m.m Vi må derfor være med
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #28 Skrevet 15. august 2013 Ja Anonymous poster hash: 8bba9...770
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #29 Skrevet 15. august 2013 Ja. Anonymous poster hash: 44803...60a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #31 Skrevet 15. august 2013 Nei, bevisst valg Anonymous poster hash: 23776...f2f
stratosku Skrevet 15. august 2013 #35 Skrevet 15. august 2013 (endret) Nei. Trenger ikke Facebook når jeg har en bruker her, mye mer action på denne siden Endret 15. august 2013 av stratosku
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #41 Skrevet 16. august 2013 Ja, men jeg vurderer stadig om jeg bare skal avslutte den. Anonymous poster hash: 14971...236
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #42 Skrevet 16. august 2013 Ja. Anonymous poster hash: 2fbd5...847
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #43 Skrevet 16. august 2013 Har en falsk en. Anonymous poster hash: 847d2...346
Gjest sug lut Skrevet 16. august 2013 #44 Skrevet 16. august 2013 Hva spiller det for rolle om jeg svarer ja, nei eller kanskje på denne?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #45 Skrevet 16. august 2013 Hva spiller det for rolle om jeg svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det var nok ikke DITT svar som var avgjørende her, det er vel snakk om generell statistikk. Ikke gjør deg så viktig Anonymous poster hash: 847d2...346
Gjest sug lut Skrevet 16. august 2013 #46 Skrevet 16. august 2013 Hva spiller det for rolle om jeg svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det var nok ikke DITT svar som var avgjørende her, det er vel snakk om generell statistikk. Ikke gjør deg så viktig Anonymous poster hash: 847d2...346 La meg omformulere: hva spiller det for rolle om NOEN svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det gjør det fremdeles ikke til statistikk med noen som helst brukelighet, det eneste du kan oppnå er selvsagt noen med nick du evt kan prøve å søke opp og stalke.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #47 Skrevet 16. august 2013 Hva spiller det for rolle om jeg svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det var nok ikke DITT svar som var avgjørende her, det er vel snakk om generell statistikk. Ikke gjør deg så viktig Anonymous poster hash: 847d2...346 La meg omformulere: hva spiller det for rolle om NOEN svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det gjør det fremdeles ikke til statistikk med noen som helst brukelighet, det eneste du kan oppnå er selvsagt noen med nick du evt kan prøve å søke opp og stalke. Deg om det. Det sier da noe om Dib/facebook og resten av befolkningen/facebook... At ikke DU ser verdien i dette er ikke HI's problem. Er da omtrent umulig å søke opp noen, med mindre noen er mindre intelligente og gir ut fullt navn eller lignende. Anonymous poster hash: 847d2...346
Gjest sug lut Skrevet 16. august 2013 #48 Skrevet 16. august 2013 Hva spiller det for rolle om jeg svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det var nok ikke DITT svar som var avgjørende her, det er vel snakk om generell statistikk. Ikke gjør deg så viktig Anonymous poster hash: 847d2...346 La meg omformulere: hva spiller det for rolle om NOEN svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det gjør det fremdeles ikke til statistikk med noen som helst brukelighet, det eneste du kan oppnå er selvsagt noen med nick du evt kan prøve å søke opp og stalke. Deg om det. Det sier da noe om Dib/facebook og resten av befolkningen/facebook... At ikke DU ser verdien i dette er ikke HI's problem. Er da omtrent umulig å søke opp noen, med mindre noen er mindre intelligente og gir ut fullt navn eller lignende. Anonymous poster hash: 847d2...346 Nei, snaue femti svar sier ikke noe om annet enn at snaue femti gadd å svare, noen av dem anonymt og noen av dem bevisst feil.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #49 Skrevet 16. august 2013 Hva spiller det for rolle om jeg svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det var nok ikke DITT svar som var avgjørende her, det er vel snakk om generell statistikk. Ikke gjør deg så viktig Anonymous poster hash: 847d2...346 La meg omformulere: hva spiller det for rolle om NOEN svarer ja, nei eller kanskje på denne? Det gjør det fremdeles ikke til statistikk med noen som helst brukelighet, det eneste du kan oppnå er selvsagt noen med nick du evt kan prøve å søke opp og stalke. Deg om det. Det sier da noe om Dib/facebook og resten av befolkningen/facebook... At ikke DU ser verdien i dette er ikke HI's problem. Er da omtrent umulig å søke opp noen, med mindre noen er mindre intelligente og gir ut fullt navn eller lignende. Anonymous poster hash: 847d2...346 Nei, snaue femti svar sier ikke noe om annet enn at snaue femti gadd å svare, noen av dem anonymt og noen av dem bevisst feil. Det er en liten kontrollgruppe, men det har blitt gjort før. Uansett har vel ikke HI som mål å skrive en avhandling om dette. Men uansett; Gidder ikke spamme tråden, syns bare det var så usannsynlig merkelig skrevet. Anonymous poster hash: 847d2...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå