Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Når testene bare blir sterke og sterkere, det må bety at det går som det skal da? Anonymous poster hash: 1bc98...9e7
lillesmula Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Hos meg har testene blitt sterkere fra i går til i dag, men jeg er nok ikke lengre enn 4 uker på vei Har hørt at det kan være litt forskjellig med fargestoff i testene, derfor er det ikke så lurt å teste for mye. Det kan gjøre deg mer engstelig.
gsn68 Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Har aldri skjønt poenget med all testingen, med mindre man skal ta narkose eller en solid fyllekule, og vil forsikre seg om at man ikke er gravid. Hvis ikke skal gjøre noe farlig er det vel like greit å vente litt til man har skjellig grunn til mistanke.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Har aldri skjønt poenget med all testingen, med mindre man skal ta narkose eller en solid fyllekule, og vil forsikre seg om at man ikke er gravid. Hvis ikke skal gjøre noe farlig er det vel like greit å vente litt til man har skjellig grunn til mistanke.Greit og ta flere tester, for er gravid.... Derfor jeg spørr om styrken på streken... Kjedelig og tatt en også har den vist feil.... Anonymous poster hash: 1bc98...9e7
Xixtxsx Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Etter jeg tok en ebay billig test kjøpte jeg meg en clearblue ukesindikator test... Syns det var greit å få svart på hvitt gravid 2-3...
Malene & 2 1/2 små Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Hei! Jeg tok første test da jeg var 4 uker, da var streken svak. En uke senere var den sterk... Så jo mer hcg, jo sterkere strek
Sommer13 Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Har aldri skjønt poenget med all testingen, med mindre man skal ta narkose eller en solid fyllekule, og vil forsikre seg om at man ikke er gravid. Hvis ikke skal gjøre noe farlig er det vel like greit å vente litt til man har skjellig grunn til mistanke. Der er jo gøy å glede seg litt ekstra vil jeg si..
Sommer13 Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Jeg tok min første test to dager før mens, og fikk negativ. Tok deretter samme dag som jeg skulle ha tante rød over, og fikk svakt positiv (ca50-60% synlig strek). Nøyde meg ikke med det, så tok en ny en to dager senere (i morges) og fikk samme resultat som sist, svakt positiv. Tenter at den er såpass svak fordi det er såpass tidlig i svangerskapet enda Håper på et lite gull <3<3
rasekatten Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Jeg tok min første test to dager før mens, og fikk negativ. Tok deretter samme dag som jeg skulle ha tante rød over, og fikk svakt positiv (ca50-60% synlig strek). Nøyde meg ikke med det, så tok en ny en to dager senere (i morges) og fikk samme resultat som sist, svakt positiv. Tenter at den er såpass svak fordi det er såpass tidlig i svangerskapet enda Håper på et lite gull <3<3 Gratulerer
BabyBoom-84 Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Tok tre digitale med noen dager imellom, og de viste "1-2","2-3" og "+3" så da håper jeg det betyr hcg stiger som den skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå