Hønemor30 Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg vil gjerne høre både positivt og negativt. Fortell gjerne hvor du bodde, prisnivå på mat og drikke etc
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Helt jævlig! Anonymous poster hash: 29baa...8ef
Tigress Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Negativt. Bare prostituerte strippere og kåte guttunger fra Skandinavia.
*Yuna* Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Golden sands, billig mat. Men kaldt i vann og lufta (mulig vi var uheldige) maten var heller ikke noe særlig. Reiser ikke igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Vi pleier å reise til Albena (ligger på flamingo hotell) fordi det er barnevennlig reiser som regel sei t i juli/tidlig august, da er det varmt både i sjø og på land. Prismessig er det veldig billig ift Spania, Hellas. Vi liker godt maten, men er en del annen mat enn de andre typiske "syden" plassene. Vi har vært uheldige et par ganger med andre hoteller, men sånn tenker jeg det er uansett hvor i verden en reiser. Men anbefaler lett flamingo i Albena Ta gjerne taxi (billig og får barneseter på forespørsel) rundt til andre byer. Småbyene er billige og veldig sjarmerende. Anonymous poster hash: c46aa...e9d
Hønemor30 Skrevet 15. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2013 Ok, dere bekrefter egentlig det jeg trudde....
Bananen Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Vi var en uke i nessebar. Bodde på mirage apartments. Hadde en super uke. Billig mat, sentrum like ved. Så ikke en eneste hore hele uka:p kjempefint å tusle i nessebar, sjarmerende liten eldgammal by! Kan absolutt anbefale det. Vi dro med svigers, svigerinna med gubben, 6-åringen dems og vår 4-åring, i tillegg var jeg 7mnd på vei.
Appelsinpiken Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Har også vær i albena. Ypperlig plass å dra til når man har små barn
Hønemor30 Skrevet 15. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2013 Men hvordan er maten der,ser ei over nevner den er annerledes?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Har og vore i Nessebar, fantastisk sjarmerande liten by. Vi budde i gamlebyen. Hadde med ein 1 åring, så gjorde ikkje mykje anna enn å slappe a, tusle i gatene, bade og ete. Men anbefalar å finne hotell med strand eller badebaseng om du har med små born. Men det gjeld vel uanset kva " sydenland" du reiser til...berre vi som var amatørar;-) kort veg til sunny beach om du likar sånt. Fint og varmt ver. ( vi var der i juni om eg hugsar rett) Anonymous poster hash: e8923...f01
Bananen Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 Nå har ikke jeg reist mye, så har ikke noe å sammenligne med. Men jeg er utrolig sær og kresen i mat, så jeg fant ikke mye jeg kasta meg over. Ble mye barnemenyer på meg:p De andre syns det var veldig god mat noen steder, og mindre bra andre steder. Prøvde ett par av de finere restaurantene i byen, og de var som regel veldig bra:) Men såklart annerledes enn norsk mat, som nesten er det eneste jeg har å sammenligne med!
Ulldott Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Har vært der en gang i sozopol på Hotel martinez. Fint hotell med veldig god mat rett i nærheten av stranden. Koselig by med gammel trebebyggelse. Mye shopping (type turist ting) og veeeldig billig. Kunne godt reist dit igjen. Foretrekker absolutt sozopol fremfor feks Tyrkia. Mye roligere. Og mye billigere å shoppe og spise der i forhold til i Hellas og Tyrkia. OG kortere flytur. Skal jeg velge uten å tenke pris velger jeg de greske øyene, men Bulgaria (da Sozopol ) var et helt greit alternativ.
Ulldott Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Hihi, og jeg så ikke en eneste prostituert stripper eller kåt guttunge fra Skandinavia:D
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Hihi har ikke sett noen prostituerte i Albena jeg heller men har pleid å reise med barn så henger ikke i byn langt utover natta heller Ang maten, så synes jeg det er mye god mat Anonymous poster hash: c46aa...e9d
PrinsessensMor Skrevet 15. august 2013 #15 Skrevet 15. august 2013 var for noen år siden, litt uten for sunny beach, var vannland i nærheten av hotellet. og vi kommer aldri til å reise tilbake. helt grusomt rett og slett. iskaldt i vannet, mye skriking på Animation teamet (snakket kun russisk) været var nesten like utsabilt som her hjemme. vi hadde alt inkludert i prisen, da vi syntes dette er greit med barn. svært lite variasjon i maten. rommet var fint da=) stort.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 Sunny beach i mai. Vi trivdes godt. Kjempefint hotell, god mat. Fint basseng for ungene, stranden rett ved. Ingen strippere eller kåte unggutter fra noen nasjoner... Ser ikke bort fra at vi reiser tilbake dit :-) Anonymous poster hash: 49e10...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå