Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 En jeg kjenner som fant han der... Jeg luftet det for han. Han sa at det sikkert var noe gammelt.. Men står at han var pålogga i dag tidlig.. Vi venter vårt første felles barn om litt over 2 mnd. Har tatt han på fersken før at han har skrevet med andre damer. Jaja, trur jeg har fått nok nå. Blir vel alenemor. Anonymous poster hash: b4c87...bd1
Trultemor85 Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Det eneste jeg vet er at det er fantastisk lett å lage datesider med falsk navn og bruke andres bilder osv. Ikke vanskelig for andre å opprette en i hans navn heller, flere sjalu ekser har gjort det etter hva jeg har lest her inne for å ødelegge forhold!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Er ikke noe galt i å være alenemor da! Anonymous poster hash: ecc49...2af
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Det eneste jeg vet er at det er fantastisk lett å lage datesider med falsk navn og bruke andres bilder osv. Ikke vanskelig for andre å opprette en i hans navn heller, flere sjalu ekser har gjort det etter hva jeg har lest her inne for å ødelegge forhold! Han har holdt ting skjult for meg før. Han ble rar når jeg nevnte det også. Jeg har egentlig ikke stolt så mye på han i det siste, men jeg ahr alltid vært redd for å vite sannheten. Jeg er helt sikker på at det er han som har oppretta den profilen selv. hi Anonymous poster hash: b4c87...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Da er det iallefall konstantert at den kjæresten din ikke er så fryktelig voksen og moden av seg...så synd at han skal bli far... Anonymous poster hash: 843f9...6fd
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 høres ut som at han er en skikkelig sleiping, som jeg ikke ville stolt på i hvertfall. #2 - høres ut som en litt enkel forklaring... Anonymous poster hash: f9c81...230
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Nei.. Jeg har prøvd å stole på han. Trudde han kanskje hadde gitt seg med det drittet. Men nå kommer jeg ikke til å stole på han noe mer.. Utrolig kjedelig at det skal bli sånn. hi Anonymous poster hash: b4c87...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå