Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 jeg har aldri planlagt en "stor" fest før, vi blir vel bort imot 20 stk ++. Hva ville dere satt pris på om dere var invitert på fest? Jeg skal lage tre kaker å kjøpe inn potetgull og slikt. Gjestene tar vel med sin egen drikke? eller? Det er ingenting veldig formelt. Anonymous poster hash: 6d0bc...386
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 jeg har aldri planlagt en "stor" fest før, vi blir vel bort imot 20 stk ++. Hva ville dere satt pris på om dere var invitert på fest? Jeg skal lage tre kaker å kjøpe inn potetgull og slikt. Gjestene tar vel med sin egen drikke? eller? Det er ingenting veldig formelt. Anonymous poster hash: 6d0bc...386 Og enda en viktig ting!! Hvordan bryte opp en klein stemning? Om det blir det altså. redd! Anonymous poster hash: 6d0bc...386
Himmel og hav Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Gjestene tar vel med egen drikke om de får beskjed om det. Jeg ville allikevel hatt litt blandevann og litt brus stående. Skal du servere noe mat?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Gjestene tar vel med egen drikke om de får beskjed om det. Jeg ville allikevel hatt litt blandevann og litt brus stående. Skal du servere noe mat? Brus og juice skal kjøpes inn, ja. Tenkte på å lage gryterett og ha loff som tilbehør. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 6d0bc...386
Himmel og hav Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Gjestene tar vel med egen drikke om de får beskjed om det. Jeg ville allikevel hatt litt blandevann og litt brus stående. Skal du servere noe mat? Brus og juice skal kjøpes inn, ja. Tenkte på å lage gryterett og ha loff som tilbehør. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 6d0bc...386 Det blir sikkert kjempebra! Lykke til med festen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Gjestene tar vel med egen drikke om de får beskjed om det. Jeg ville allikevel hatt litt blandevann og litt brus stående. Skal du servere noe mat? Brus og juice skal kjøpes inn, ja. Tenkte på å lage gryterett og ha loff som tilbehør. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 6d0bc...386 Det blir sikkert kjempebra! Lykke til med festen Tusen takk! Er skikkelig nervøs kjenner jeg! Anonymous poster hash: 6d0bc...386
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Om det er "fest" som i alkohol-fest ville jeg nok heller brukt pengene på et par 3-4 pizzaer i stedet for gryterett.. Pizza er enkelt å spise når man begynner å bli brisen. Kake ville jeg neesten ha droppet. Om det er en barnefest ville jeg nok hatt gryterett, kake og kjøpt inn brus. Anonymous poster hash: f1463...26c
mamma'n til 2 :) Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Det finnes jo alltids leker av ymse slag for å løsne på stemningen :-) God musikk, nok sitteplasser, lufting når det trengs, kanskje et par pledd siden noen liker å ha det over seg. Siden det er bursdagsfest har jeg forslag på en artig pakkelek som slo veldig godt an sist jeg brukte den :-) Hyl ut om jeg skal sende den til deg (tar litt tid å skrive). Ellers høres gryterett og loff ut som en bra ide, og som en annen nevner,blandevann. Potetgull og kaker har du også i orden :-) Nå vet ikke jeg deres drikkevaner, men om noen skal ha Irish, så kan det være ok å ha krem og brunt sukker i hus, og kaffe :-) Evt sugerør. Kos dere masse :-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Gjestene tar vel med egen drikke om de får beskjed om det. Jeg ville allikevel hatt litt blandevann og litt brus stående. Skal du servere noe mat? Brus og juice skal kjøpes inn, ja. Tenkte på å lage gryterett og ha loff som tilbehør. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 6d0bc...386 Jeg synes at en god salat hører til gryterett. Gi beskjed om at de må ha med egen drikke, så slipper du misforståelser. Anonymous poster hash: ce1cf...f79
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Litt sitronskiver, appelsinskiver, sugerør o.l til å pynte opp drinkene med. Kanskje en liten velkomstdrink til gjestene? Litt farris eller brus dersom noen ikke drikker alkohol. Brød, smør og salat passer veldig fint til gryteretten. Pass på å ha nok tallerkener og bestikk Musikk - enten spilleliste på spotify eller at gjestene f. eks kan plugge til telefonen sin og spille egen musikk. Tror det holder med 2 kaker. Jeg hadde tre kaker til like mange gjester, og det var enormt mye kake igjen. De fleste ville spise salte ting til drikken... Anonymous poster hash: 2e984...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå