Gå til innhold

Ultralydbilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt eller jente? Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 07095...36f

post-42-43423_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men det ser ut som ei and som svømmer der inne sammen med noen rare frosker! :D

Skrevet

Viste jordmoren deg hvor utstyret skal være på dette bildet da? Litt vanskelig å se uten å vite hvilken av de utstikkerene som skal være fant/klitoris. Hvor mange uker er dette forresten?

Anonymous poster hash: b452f...1bb
Skrevet

Hvis det er rumpen rett frem så ser det jo ut som en pung :)

Anonymous poster hash: 97a42...bc5

Skrevet

Hvis det er rumpen rett frem så ser det jo ut som en pung :)

Anonymous poster hash: 97a42...bc5

Men hvis dette er veldig tidlig, så er det ikke pung uansett hvilket kjønn. Jeg synes jeg ser mange tuter som går samme vei som lårene, og ikke rett opp, som på gutter. Men det kan jo hende at det er deler av lårene jeg ser og ikke tuten :P

Anonymous poster hash: b452f...1bb

Skrevet

Jeg ser to ender og en flyndre der, men utenom det er det vel umulig å si om det er gutt og jente... 

Kan du ikke legge ut nytt bilde, hvor du tegner opp hvor som er hva? Jeg synes det er vanskelig å se, da det jeg synes ligner hodet, ser ut som flyndra. Og den største anda ser ut som et bein for min del. Men det kan jo lett være omvendt, det kommer jo helt an på hvordan jordmora har vinklet ultralydproben!

Anonymous poster hash: 93013...1d2
Skrevet

Skal vistnok være et tverrsnitt. Midt i bilde mot høyre er bekkenet og kjønnet. Jmor mente jente, men jeg er like forvirret som dere!

Skrevet

For meg ser det ut som jente :) I alle fall veldig likt ultralydbilde jeg har av mine 3 jenter ;) Mener det på grunn av de 3 lyse strekene litt til høyre på midten ;)

Anonymous poster hash: 4f913...e7d
Skrevet

Vi fikk sett et bilde som var litt annerledes enn deres, men der det var tre parallelle hvite streker, og det skulle være kjønnsleppene.

Så på deres bilde er det jo også tre hvite parallelle streker til venstre på den store delen til høyre. (Var det forståelig?) Så kan være det jordmor mente viser at det er jente?

Anonymous poster hash: 8c7e4...f37

Skrevet

Jente :-)

Skrevet

Ah, da er det jente! Gratulerer så mye :) (du hadde fått et gratulerer ved gutt også altså)

De tre strekene du ser, det er det kun jenter som har ;) Hvis jeg forstod riktig hvor du mente kjønnet var da, selvfølgelig :) 

Anonymous poster hash: 93013...1d2
Skrevet

Gutt eller jente? Hva tror dere?

Garantert jente! Jeg har ultralydbilder av mine to jenter som er nesten identiske.

Anonymous poster hash: 716ec...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...