Gå til innhold

Hadde dere blitt litt snurt hvis mannen deres masserte eksen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I nakken og på ryggen?Fordi hun har slått seg?

Anonymous poster hash: 2a757...a3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde aldri skjedd. Hvorfor skulle han det?

Anonymous poster hash: 3d6db...6ec
Skrevet

Hadde KLIKKA!!!

Anonymous poster hash: cad1d...fdb

Skrevet

De jobber forresten sammen og snakker jo naturligvis med hverandre. Ble tilfeldigvis tatt opp i lunsjen, han tilbød seg å massere henne og hun takket ja.

Litt mer ok da?

Anonymous poster hash: 2a757...a3a
Skrevet

Ja, sikkert da jeg var 17 og ikke hadde barn og vi alle gikk i klasse sammen. Nå er det et ganske usannsynlig scenario.

Skrevet

Ehh. Det hadde jeg faktisk ikke likt..

Skrevet

Det hadde jeg nok ikke blitt glad for :angry:

Skrevet

Herregud så sært. Jeg finnes ikke sjalu, men akkurat dette syns jeg var rimelig spesielt.

Anonymous poster hash: 0b827...30c

Skrevet

Jeg ville klikket i vinkler, i dagevis. Jeg ville antagelig kastet han ut for en periode. Jeg hadde ikke orket å se på ham igjen på en stund, rett og slett.

Anonymous poster hash: 82157...585
Skrevet

Nei, hadde ikke plaget meg. Masserer selv venner hvis de har vonde skuldre o.l.

Anonymous poster hash: ab980...ded
Skrevet

Nei, hadde ikke plaget meg. Masserer selv venner hvis de har vonde skuldre o.l.

Anonymous poster hash: ab980...ded

Venner er ikke det samme som ekser da, men sikkert noen som ikke bryr seg.

Skrevet

Det hadde jeg ikke likt. Det måtte da være noen andre der som kunne massert henne? Mannen min er ikke så v fysisk av seg, så kan ikke helt se for meg at han skulle drive å kna på kvinnelige kolleger.

Anonymous poster hash: 08bff...3a4

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke likt, det blir feil for meg ettersom hun var en eks, og spesielt siden han gjorde det på eget initiativ. Det er å flørte med gamle tider.

Skrevet

Det hadde ikke skjedd... Men OM det skulle skjedd, så nei- det hadde jeg absolutt ikke likt..

Skrevet

Tviler på at jeg hadde brydd meg om det.

Skrevet

Det kommer veldig an på hva slags forhold dem har og har hatt siden det ble slutt. Noen avslutter jo et forhold akkurat fordi dem ikke lenger føler noe annet en vennskap for hverandre. Man trenger jo ikke å avslutte et vennskap fordi kjærligheten tar slutt.? Noen blir jo bestevenner med sine ekser og i en slik setting ville det ikke plage meg. Hadde bruddet vært mere turbulent hvor kjærlighetssorg og tårer markert bruddet hadde jeg vært mer skeptisk og ikke sett hvorfor han nødvendigvis måtte ta rollen dom massør.

Skrevet

Snurt er vell bare forbokstaven på hva jeg hadde blitt...

Skrevet

Det hadde ikke skjedd, men hadde det skjedd hadde jeg blitt litt mer enn "litt snurt".

Anonymous poster hash: 80973...da9
Skrevet

Litt snurt? Jeg hadde blitt forbannet og såret og forvirret. Mannen min gjør over hodet ikke sånt, så det måtte ha ligget noe bak...

Anonymous poster hash: 94249...04c
Skrevet

Altså... alt er situasjonsavhengig. Mannen min synes massering er noe kjedelige greier, særlig om han er den som må massere. Så han skulle hatt en j*** god forklaring på at han plutselig skulle massere sin ex, når han aldri gidder massere her hjemme. 

Og det er stor forskjell på en tisekunders skuldermassasje i alles påsyn og en halvtimes seanse hvor de er alene..?

Anonymous poster hash: 5177f...6ed
Skrevet

Hadde blitt mest sjokkert. Fryktelig upassende mener jeg, uansett hva slags forhold de to hadde.

Skrevet

Det hadde jeg ikke akseptert!Da hadde jeg blitt sint og lei meg.
Det blir litt vel spesielt når de har hatt et intimt forhold en gang før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...