Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg vil aldri ha sex mer, aldri. Først så skulle vi prøve å lage barn sammen. Hadde da 5 spontanaborter/MA på rekke og rad. Bestemte oss så for at vi ikke skal ha barn. Orket ikke mer av presset, stresset, sorgen, smertene. Legene finner ingen feil med noen av oss. Jeg har 3 barn fra et tidligere forhold, vi har ingen barn sammen. Mannen har ingen barn. Begynte så på P-piller. Ble gravid. Alt var så opprivende. Jeg fornektet det. Ville ikke gjennom dette en gang til. Tok derfor abort. Har siden gått på P-piller OG brukt kondom. Så ble jeg f**** gravid på nytt!!! Abort enda en gang. To provoserte aborter på 1,5 år! Fryktelig vil mange av dere si. Nødvendig for min psykiske helse, vil jeg si. Orker ikke tanken på å gå gjennom flere "svangerskap" for så å miste i uke 12-18. Nå nekter jeg å ha sex. Mannen vil ha barn, så han nekter å sterilisere seg. Jeg vil ikke ha barn, men jeg vil allikevel ikke sterilisere meg. Derfor ender vi opp med null sex. Mannen sier at han godt kan droppe barn, så lenge han har oss, så det i seg selv er ingen skilsmissegrunn. Men hva i all verden gjør vi? Jeg har tidligere prøvd spiral, men etter at den datt ut 2 ganger, så føler jeg at det også er nyttesløst. Anonymous poster hash: 63de6...b46
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg tror du bør snakke med en fagperson. Snakk med fastlegen din, og så kan han/hun anbefale deg hvem/henvise deg. Her inne kan du risikere å få all slags rare svar, både positive og negative. Klem til deg;) Anonymous poster hash: 9da85...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå