Gjest Julia1984 Skrevet 15. august 2013 #26 Skrevet 15. august 2013 Jeg forstår hva du mener hi, men jeg synes det er et større problem eller fler av de foreldrene som sjelden eller aldri prioriterer seg selv og "voksenting". Jeg har inntrykk av at "alt" fokus er på barna idag, vi fostrer en gjeng egoister.. UTROLIG godt sagt. All tid, all fokus skal rettes på barna til enhver tid. Barna først!! Hva skjer liksom? Slik er ikke samfunnet. Jeg tror barn som er vokst opp med å få oppmerksomhet hele døgnet, alt skal gjøres på "lille Idas" premisser får problemer etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #27 Skrevet 15. august 2013 Ganske sikker på at HI sikter til villapaprika med dette innlegget gitt! Bare les dagens blogginnlegg.. Jaja:) Barna der ser jo iallefall veldig fornøyde ut da Anonymous poster hash: ad4a8...abf
Cat.68 Skrevet 15. august 2013 #28 Skrevet 15. august 2013 Provosert faktisk..... Det der er bare et problem for de som ikke greier å gå og tygge tyggis samtidig heheheDen alltid så sjarmerende cat :-/ tydelig at du er mye borte fra dine barn Anonymous poster hash: 6d34c...34f Auch den sved gitt,...... eller ikke Hvor tok du den glimrende konklusjonen fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå