Gå til innhold

symptom på at mensturasjonen er på vei etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fødte for 4 måneder siden, og hadde ikke hatt noe i mot å blitt gravid på nytt. i det siste har kroppen min kjentes ganske lik ut som i starten av forje svangerskap. det vil si svake menslignende "smerter", oppblåst mage, litt uggen, må tisse oftere og tykk, hvit utflod (unskyld detaljene). jeg har ikke fått tilbake mensturajonen, og lurer på om det er den som er på vei tilbake eller om jeg kan være gravid på nytt... noen som har erfaringer med dette? :) svar mottas med takk.:) 

Anonymous poster hash: 0f3b9...3a8

Fortsetter under...

Kan være kroppen din som "gjør seg klar" til ny syklus, jeg opplevde lignende symptomer og fikk mensen tilbake ca 2 uker etterpå.

Anonymous poster hash: 08982...41e

Kan være kroppen din som "gjør seg klar" til ny syklus, jeg opplevde lignende symptomer og fikk mensen tilbake ca 2 uker etterpå.

takk for svar:) du hadde nokk rett, fikk uken min i går.. hadde du regelmessig syklus etter fødselen? har mer og mer lyst til å prøve å få en til:) 

takk for svar:) du hadde nokk rett, fikk uken min i går.. hadde du regelmessig syklus etter fødselen? har mer og mer lyst til å prøve å få en til:) 

Jeg fikk tilbake mensen 5 måneder etter fødsel(fullammer), baby er snaut 6 måneder nå, så jeg venter egentlig andre mens nå snart. Derfor er det vanskelig å svare på om det er regelmessig enda ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...