Gå til innhold

Hvor i Sverige drar man på "harrytur"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe inn til navnefesten og tenkte i den anledning å ta oss en tur over grensen. Men vi har aldri vært på harrytur før - hvor er de beste stedene? Vi bor i Oslo og skal hovedsaklig handle mat.

Anonymous poster hash: 618d3...6cd
Skrevet

Det er billigere i Charlottenberg enn Tøckfors og Svinesund.

Skrevet

Ok, takk for svar  :) Får google litt hvordan man kommer seg dit da!

Andre med innspill?

Anonymous poster hash: 80d01...a2b
Skrevet

Personlig synes jeg butikkene på Nordby er bedre enn Töcksfors og charlottenberg (eller hva det nå heter). Bedre utvalg og bedre inntrykk ift renhold og slikt. Men tar høyde for at jeg bare har vært uheldig de gangene jeg har vært andre steder enn Nordby. Og på Nordby foretrekker jeg den matbutikken som ikke er Max Mat, men som jeg ikke husker hva heter (er det rett og slett Nordby mat tro?).

Anonymous poster hash: 899cc...8ea

Skrevet

Syns også Nordby er best :) Nordby supermarked tror jeg den beste matbutikken heter :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Spørs jo hvor langt du vil kjøre. Nordby har stort utvalg og er helt greit. Kjører du videre til Uddevalla, har du Torp (?) Kjøpesenter, nesten samme som Nordby, men billigere ;)

(Nordby er generelt litt dyrere enn lengre inn i Sverige, da det er mest nordmenn som handler her)

Skrevet

Vi drar alltid til Charlottenberg. Nordby er ganske dyrt i forhold

Skrevet

Men, dere som sier dere kjører lenger inn i Sverige pga lavere priser:

Er det så mye lavere priser at det rettferdiggjør den ekstra bensinen som brukes for å komme seg dit?

Anonymous poster hash: 899cc...8ea

Skrevet

Da blir det nok bare Nordby - vi vil kjøre så kort som mulig. Det ligger rett over grensen, ikke sant!? *Sorry jeg er helt lost når det kommer til svenskehandel* Så tar fortsatt i mot alle gode tips :)

HI

Anonymous poster hash: 80d01...a2b
Skrevet

Vi drar også til Nordby og handler i Nordby Mat :)

Skrevet

Og ja, Nordby ligger bare noen 5-6 km over grensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...