Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Gutten min er snart to år,så myggnetting har vi ikke brukt siden han var baby. Bruker dere myggnetting til toåringen deres? Barnehagen her krever det mens jeg syns det det er unødvendig. Anonymous poster hash: 50c67...5ea
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 ja det gjør jeg på egne barn i i bhg jeg jobber. Så slipper barnet å få vogna full av insekt og det blir lunere.og den beskytter jo litt mot både regn og snø, så jeg skjønner ikke hva du er så imot? Mot katter er det også. Anonymous poster hash: a8b73...985
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Tror ikke det er vanlig at det er katter i barnehagen Anonymous poster hash: 369e0...e6d
Gjest Lagå Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Ja, det skygger for solen og da slipper hun å få veps og andre insekter inn i vognen. Bruker det kun når hun sover da. Og jo, det er vanlig med katter i barnehagene etter stengetid akkurat som alle andre steder katter er og da er det veldig greit å ha myggnetting sånn at ikke du skal re opp vognen på morgenen og den er full av kattetiss eller kattehår
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Ja, det skygger for solen og da slipper hun å få veps og andre insekter inn i vognen. Bruker det kun når hun sover da. Og jo, det er vanlig med katter i barnehagene etter stengetid akkurat som alle andre steder katter er og da er det veldig greit å ha myggnetting sånn at ikke du skal re opp vognen på morgenen og den er full av kattetiss eller kattehår vognen skal ikke stå der uansett vi bruker den til og fra barnehagen. Anonymous poster hash: 369e0...e6d
Bumblebeee Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Her på vestlandet blåser det ofte en del og myggnett hindrer da løv og graps å komme inn i vogna. Mye veps her også på sensommeren.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Tror ikke det er vanlig at det er katter i barnehagen Anonymous poster hash: 369e0...e6d katter er over alt,tro meg... Anonymous poster hash: a8b73...985
Gjest sussie77 Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Ja det har vi brukt. Både pga. av insekter (spesielt veps) og katter.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Det gjør vi! Anonymous poster hash: dc12f...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå