Gå til innhold

Autostaving på telefonen er farlig ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en tid tilbake klarte jeg å skrive i en tråd at jeg hadde "håndjern" i stellevesken min - det skulle stå håndKREM :o

I dag sendte jeg sms til kjæresten hvor det sto "Hei skatten <3 vil du ha fransk løssluppen når du kommer hjem? xxx, NN".

Gjett om han ble skuffet da det kom frem at det skulle stå "fransk LØKSUPPE".

Autostaving er farlige saker :o

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og derfor er autokorrekturen på min telefon av. Har hatt noen tabber med feil betydning av ord i meldinger

Skrevet

Nyhetsbrev fra nrkbutikken:

nrkbutikken.no | Tips en venn | Abonner På Nyhetsbrev | Avregistrere

Skolestart

Sommeren eh På helvete, og Hotellet Det er In tidevannet å. forberede segment På en ny start! Vi Har samlet Sammen Noen Aktuelle produkter med Tanke På de Små Som Skal begynne i barnehage!

Hehe... Tror det skal stå Sommeren er på hell, og snart høsten. Det er på tide å forberede seg.

"Tide" har da blitt omgjort til tidevann, og høsten har blitt tolket som hosten eller verten, og blitt omgjort til hotellet.... "Hell" har naturligvis blitt omgjort til helvete, eller kanskje de virkelig synes sommeren har vært et helvete...!

Er har blitt tolket som det engelske "er..." eller "eh..." Og seg har blitt tolket som det engelske segment.

mer:

http://www.damnyouautocorrect.com/

Anonymous poster hash: 5d05c...fda

Skrevet

Hender støtt, nå har jeg slått av min. Venninna mi lurte på hvem i helvete Hege som jeg støtt skrev om var, det skulle da stå he he...

Anonymous poster hash: 77a84...915

Skrevet

Jeg var hjemme etter en bihuleoperasjon og skrev til jobb at det kom skiløpere ut av nesa.. Det skulle stå skorper.. :-/

Og en melding hvor jeg skrev at jeg var på kaptein sabeltann show ble kaptein danselystne.. Pappa lurte veldig på hvordan kaptein det var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...