Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 hvem av brukerne her inne ville du hatt med? Hvem ville du hatt på vokal, gitar, bass, trommer, back-upsangere, andre instrumenter og hva vil du at bandet skal hete? Anonymous poster hash: 34bdd...47d
PintSizedDictator Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Meg selv på vokal, KaptainHindsight på trommer, Luten på bass, VicyP og Overlord på gitar. ElskerLivet, MammantilNurket og <3Anonym<3 som korister. Pashla, TyrkiskPepper, Iiiik, Magia, Yzma og <3<3InMyHeart <3<3som dansere. Alle Anniene som groupies. Skeptisimo som Koreograf (stjerne) som Låtskriver og khm som Manager. Jeg er klar!
MammantilNurket Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Jeg vil starte black metal-band! Jeg ser superkul ut med bass så det vil jeg spille. Vicky P. og Kira Bjeffer på vokal fordi jeg tipper at de har en brutal growl/grim-vokal. Luten på trommer og Miip you på lead guitar fordi de er skikkelig bad ass-damer. Stjernen som manager siden hun virker så fornuftig. Også vil jeg ha Papegøyeblomst og Cat 68 dansende i sånne bur iført lakk og lær. Bandet skal hete "The Menstruating Psycho Bitch Nurks from Hell"
Cruella De Vil Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Haha, morsomt spørsmål. Jeg ville startet et hardrock-band med meg selv på trommer. Som bandmedlemmer ville jeg valgt noen av de litt tøffe medlemmene her: Vicky P. som vokalist og rytmegitarist (perfekt match, vel? ) og Pashla på bassgitar (tøff dame til å backe opp bandet). Som frontgitarist ville jeg valgt den anonyme Jarle-spammeren, så kunne vi spilt på neste års pirat-festival og hun kunne imponert Jarle i senk... Band-navn? Det er vanskelig å finne på noe morsomt i farten, men siden det er relatert til forumet her (og jeg er gammel og liker rare band navn) kanskje "Nobody puts baby in a corner"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå