Gå til innhold

Hvis du skulle starte band ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem av brukerne her inne ville du hatt med? Hvem ville du hatt på vokal, gitar, bass, trommer, back-upsangere, andre instrumenter og hva vil du at bandet skal hete? :P

Anonymous poster hash: 34bdd...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg selv på vokal, KaptainHindsight på trommer, Luten på bass, VicyP og Overlord på gitar.

ElskerLivet, MammantilNurket og <3Anonym<3 som korister.

Pashla, TyrkiskPepper, Iiiik, Magia, Yzma og <3<3InMyHeart <3<3som dansere.

Alle Anniene som groupies.

Skeptisimo som Koreograf

(stjerne) som Låtskriver og khm som Manager.

Jeg er klar!

:D

Skrevet

Jeg vil starte black metal-band!

Jeg ser superkul ut med bass så det vil jeg spille.

Vicky P. og Kira Bjeffer på vokal fordi jeg tipper at de har en brutal growl/grim-vokal.

Luten på trommer og Miip you på lead guitar fordi de er skikkelig bad ass-damer.

Stjernen som manager siden hun virker så fornuftig.

Også vil jeg ha Papegøyeblomst og Cat 68 dansende i sånne bur iført lakk og lær.

Bandet skal hete "The Menstruating Psycho Bitch Nurks from Hell" :D

Skrevet

Haha, morsomt spørsmål. :)

Jeg ville startet et hardrock-band med meg selv på trommer. Som bandmedlemmer ville jeg valgt noen av de litt tøffe medlemmene her: Vicky P. som vokalist og rytmegitarist (perfekt match, vel? :) ) og Pashla på bassgitar (tøff dame til å backe opp bandet). B)

Som frontgitarist ville jeg valgt den anonyme Jarle-spammeren, så kunne vi spilt på neste års pirat-festival og hun kunne imponert Jarle i senk... :P

Band-navn? Det er vanskelig å finne på noe morsomt i farten, men siden det er relatert til forumet her (og jeg er gammel og liker rare band navn) kanskje "Nobody puts baby in a corner"? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...