Soon to be mum Skrevet 15. august 2013 #26 Skrevet 15. august 2013 Det er ikke belter på rutebussene i Oslo, så nei. Men det er belter på bussen til Gardermoen, så der bruker jeg alltid belte. Hadde det vært belte på Oslo-bussene hadde jeg brukt der også, om jeg fikk sitteplass.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #28 Skrevet 15. august 2013 Må nok innrømme at jeg ikke gjør det, selv om det står klistret i alle bussene her (Bergen) at det er påbudt. Har vært med på kontroll én gang, og da hørte vi klikkelyder i hele bussen - siden den gang er jeg alltid beredt om det skulle komme en ny kontrollør. Merkelig, egentlig, for i bil klarer jeg ikke å kjøre én meter uten belte på. Anonymous poster hash: edfc3...345
Tauriel Skrevet 15. august 2013 #29 Skrevet 15. august 2013 På by bussen nei, må nesten ha hjelp for å få det på, i tillegg til at jeg blir ødelagt i ryggen og sitte med en stor bøy i ryggen (de er korte her av en eller annen grunn). Langrutene ja for de er mer normal i lengdene slik at det går an å sitte normalt
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #30 Skrevet 15. august 2013 Ja, ofte... kjører buss til/fra jobb på E18 inn mot Osl, og tenk hvordan man blir slynget rundt ved en bråbrems eller krasj i 90 km/t... Men ser de fleste ikke bruker det. Tenker at det er en billig forsikring jeg. Anonymous poster hash: e65ef...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå