Gå til innhold

Emmaljunga Scooter eller Babyjogger city Elite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg. Kan dere damer med peiling og erfaring hjelpe meg å sortere litt tanker? :D

Baby er 10 mnd og skal brukes som eneste vogn, også på vinteren.

Anonymous poster hash: 41be8...df0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en emmaljunga vogn og babyjogger city elite og er helt klart mest fornøyd med babyjoggern. Den er rett og slett fantastisk! Store gode hjul, superenkel å legge sammen, blir så liten sammenlagt at man ikke trenger reisetrille og veldig god å trille. Det jeg savner på babyjoggeren og som emmaljunga er gode på er stormtrekket og pustende og isolerende stoffet som er i kalesjen og stormtrekket. Så emmaljunga vognene er mye lunere når det er kaldt, og så har de integrert myggnetting.

Anonymous poster hash: 28d86...c3f

Skrevet

Scooter: er kort i ryggen og kan ikke brukes like lenge som babyjogger, har dårlige plast hjul som er et herk på snø og bråker på grus og asfalt som ikke er feiet, er lav under bumperbaren så det blir trangt med vinterpose etterhvert, har ikke full liggestilling, ikke så god å trille siden den ikke har svingbare hjul foran, lite lun kalesje.

Babyjogger: super lun og god kalesje, full liggestilling, romslig og lang i ryggen, super god å trille, veldig enkel å slå sammen, blir liten sammenslått og veier lite.

Så jeg stemmer for babyjogger :)

Skrevet

Vi har en emmaljunga vogn og babyjogger city elite og er helt klart mest fornøyd med babyjoggern. Den er rett og slett fantastisk! Store gode hjul, superenkel å legge sammen, blir så liten sammenlagt at man ikke trenger reisetrille og veldig god å trille. Det jeg savner på babyjoggeren og som emmaljunga er gode på er stormtrekket og pustende og isolerende stoffet som er i kalesjen og stormtrekket. Så emmaljunga vognene er mye lunere når det er kaldt, og så har de integrert myggnetting. Anonymous poster hash: 28d86...c3f

Scooter er ikke særlig lun nei, det blåser jo rett inn for kalesjen kan ikke skyves frem slik som på babyjogger. Scooter har heller ikke myggnetting i kalesjen. Så her snakker du tydeligvis om en helt annen emmaljunga vogn...

Anonymous poster hash: 48bd7...bb5

Skrevet

Takk for svar dere! :) Det ble en babyjogger og er strålende fornøyd! Sikker på at det var det rette valget! :)

Anonymous poster hash: 41be8...df0

Skrevet

Elite

Anonymous poster hash: c31cf...977

Skrevet

Hei hei  :)  :)

Jeg har 2 scooter vogner, en til sønnen min og en til datteren min. Jeg elsker vognene! De er kjempe fint, de er lette, de er små. Og det er kjempe positivt. Det eneste jeg syns er dumt, er at man ikke kan legge helt ned ryggen når barnet skal sove. Men ellers er det en superfin vogn!

Masse lykke til med valg og kjøp av vogn :)  :)

Anonymous poster hash: fbeda...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...