Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Hei. Jeg er 28 år og fått beskjed at jeg må sette i gang nå vis jeg skal ha mulighet ha flere barn. Har 1 fra før fra et tidligere forhold men har holdt med min nye kjæreste i to år og vi ønsker egne barn. Mitt problem er at jobben har ikke råd og ha meg på fastlønn og jeg settes ned til provisjon om 2 mnd. Pga tilstander har ikke jeg mulighet og jobbe i eventuelt graviditet. Hvordan vil det da bli med sykemelding/ permisjon? Anonymous poster hash: 14f7f...458
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Hvorfor må du sette igang nå? Ville nok satset på å bytte jobb snarest, og jobbet der et års tid før jeg hadde blitt smelt på tjukka. Anonymous poster hash: 7393f...54e
carry Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Det er snakk om hvor lenge jeg er fruktbar og legene kunne ikke garantere at jeg var det når jeg er 30. De anbefalte og starte nå vis det var ønskelig med en til.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Fikk samme beskjed som deg da jeg tok en test. Tok dermed en beslutning om å gi blaffen i økonomien, og en måneder senere ble jeg gravid Var 24 da jeg fikk beskjeden om å sette i gang så fort som mulig, og er nå 25 og 6 mnd på vei. Anonymous poster hash: 85580...bea
Leeloo76 Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Det finnes medisinske tilstander som gjør at man bør få barn tidligst mulig, antar det er noe slikt TS har, da er det ikke bare å vente. Har du mulighet til å finne en annen jobb raskt? Det er jo uansett ikke sikkert dere blir gravide med en gang, men greit å være forberedt, og det er vanskelig å finne en jobb når man alt er gravid. Har du ikke mulighet til å jobbe i svangerskapet antar jeg du vil bli sykemeldt, og det gir grunnlag for foreldrepenger. Jobber du på på provisjon tar de sannsynligvs et snitt av lønna de over en lengere periode.