Gå til innhold

Noen som har et fanastisk råd mot morgenkvalme?

Anbefalte innlegg

Jeg er så veldig kvalm, stort sett gjennom hele dagen. Er nå i uke 8 og i morgen skal vi på en storbyferie som er planlagt for flere måneder siden. Er lite som frister å spise, men har fått i meg noen Mariekjeks fra morgenen av. Noen som har prøvd/vet av noe som virkelig funker, og som funker fort?

Fortsetter under...

Ja, en tablett som heter zofran... jeg har vært skamdårli hele veien, men den medisinen har virket mirakuløst!! :-) eneste som har hjulpet meg da... annetsom blir anbefalt er ingefær...

Man må vel få det hos lege? Legen min ville ikke gi meg noe, jeg har ikke kastet opp noe, og det er jo bra. Jeg prøver ingefærkapsler. Lurer på om det hjelper :-) 

Annonse

Med meg funket ingenting...bare medisiner, dessverre...men siden det tar litt tid før de begynte å virke, måte jeg bare leve med morgenkvalme i 5 mnd. Er fortsatt litt kvalm en gang i blant om morgenen. 

Anonymous poster hash: c2972...176

Med meg funket ingenting...bare medisiner, dessverre...men siden det tar litt tid før de begynte å virke, måte jeg bare leve med morgenkvalme i 5 mnd. Er fortsatt litt kvalm en gang i blant om morgenen. 

Anonymous poster hash: c2972...176

Huff, det høres ikke noe særlig ut. Jeg håper du blir helt kvitt kvalmen snart!

Jeg var gravid for noen år siden men jeg mistet, men da var jeg kvalm ganske tidlig og det som hjalp meg var ingefær sugetabletter kjøpt på helsekost forretning:) Smakte ikke vondt, bare litt funky, men de hjalp godt!:)

Endret av Lingwipande

Jeg er ikke kvalm enda og håper det ikke kommer.Men om det gjør det så skal jeg hive innpå slt lakris.De brukte jeg før da jeg hadde diare og oppkast.Hjalp mot kvalmen på meg.Og håper tilfelle det skal funke denne gangen også :) Verd og prøve i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...