Gå til innhold

Min tur til å klage litt...

Anbefalte innlegg

Har termin den 23. så det er ikke det at jeg er på overtid eller noe...MEN jeg har den siste mnd ca følt at lillebror kunne ha kommet når som helst..masse,masse sterke kynnere og rare tegn på at jeg tror noe kunneha vært på gang..men jeg har ikke vært utålmodig eller noe før NÅ! Nå er jeg lei av å ikke få sove på natten, leinav å ikke ha energi til jenta på 3 år, lei av å ikke trene, lei av å ha vondt her og der, lei av ditt og lei av datt....ååå! Også er vi jo såå spent på å få hilse på lillebror, nå er alt klart og vi vil bare ha han her! Såå.. er det slik at når man får kynnere, hvis man da lar vær å stoppe opp, men heller presser litt på, så vil det ha noe effekt? Husker med storesøster, så gjorde jeg alt av kjerringråd, og på natta starta riene..tilfeldig? :) vil bare komme igang nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144072489-min-tur-til-%C3%A5-klage-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå på morningen har jeg vaska hele huset og kjører rømmegrøt med kanel til lunsj. Mens jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke er lei. Litt ambivalens ute og går om dagen. Saken er at jeg skal settes igang, men hadde foretrukket å komme igang selv. Det har jeg ikke gjort siden førstemann..

Jeg har spist havregrøt med masse kanel, vaska gulv, og gått opp og ned i kjellern med klesvask (dette gjør vanligvis samboern min fordi det e tungt hehe)! Nå blir det en lang varm dusj, og smoothie til lunjs! Please baby kom ut nå hihi!

HI

Huff! Kjenner meg igjen på alt du skriver! Ligger hver natt med tårer i øynene for eg e så lei av å ikke få sove!! Termin i morgen men storesøster kom 10 dager før så føler meg jo litt på overtid allerede.. Og som du sier så er det ca annen hver dag så vonde kynnere som ikke er kynnere for de er helt like som når fødselen startet med storesøster.. Prøver og å presse på når kynnerene kommer men til ingen nytte! Og kommer regelmessig hele natten så plutselig bare stopper det opp.. Og der var enda en natt ødelagt til ingen nytte!

Har selv en jente på 2,5 år og har så lyst å være mer tilstede og ikke måtte si "mamma trøtt, mamma aua magen " men heldigvis er mannen hjemme fra Nordsjøen så han tar alt det tunge så eg bare kan fokusere på jenta vår, siden lillebror IKKE har tenkt å komme med det første!!!!

Kjenner meg godt igen, får kynnarar som kjennest ut som rier om eg skulle finne på å bevege meg litt, pluss at babyen klemmer på ein nerve( trur eg) slik at det kjennest ut som om eg får støt på innsida av låret... Og eg er i veke 36 og skal vel ikkje håpe på fødsel endå... Jaja. Skal til jordmor på ekstrasjekk i morgon.

Anonymous poster hash: 5a71f...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...