Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Noen som vet om det finnes noe sted en kan finne seg en treningspartner på nettet? Har store planer om å kjøre på med et intensivt regime en månedstid nå for å komme i gang og blir kvitt konsekvensene av en altfor trivelig sommer. Er så mye enklere om en har noen å "rapportere" til mer eller mindre daglig med trening, matinntak, smeller, og vektnedgang. For jeg er min egen verste fiende vet jeg. Men må jeg "stå til rette" for noen og jobber "med" noen så er det så mye lettere! Ikke minst for å motivere hverandre når motivasjonen er på bånn! Noen som vet? Anonymous poster hash: de0ec...edb
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Lurer jeg også på for jeg skulke også hatt en :-P Anonymous poster hash: ccab3...8ed
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Lurer jeg også på for jeg skulle også hatt en :-P Anonymous poster hash: ccab3...8ed
Lille krøll Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Jeg kan godt sparke deg i rævva om du trenger
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Gympartner.no er veldig kjekt:) krever seff at man gjør en innsats selv, og er litt strukturert. Men sjekk ut siden, jeg er veldig fornøyd Anonymous poster hash: 1c340...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå