Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Må bestemme hvem som skal gå med hvem. Vi var begge med eldste i fjor, og kan ikke begge gå med yngste i år. Eller skal vi si eldste får klare seg selv? Men eldste har ny klasseforstander, og det hadde vært ok å si hei. Er det vanlig at man er med 2. Klassingene på førsteskoledag? Anonymous poster hash: 3caa6...cab
Gjest Morn du Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Jeg var ikke med noen av mine i 2. trinn. Den nye kontaktlæreren vil dere tidsnok få hilse på. Og hn har helt sikkert nok med å holde orden på elevene. Sats på at eldste klarer seg selv og gå med yngste begge to.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Foreldrene var ikke med da min eldste begynte i 2.trinn. Hadde helt klart valgt å følge den yngste begge to Anonymous poster hash: 60337...78d
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Mine skal også begynne i 1. og 2., og de skal jo på samme skole! Så jeg følger begge to. Men annenklassingene tar farvel i skolegården og følger sin lærer inn; de skal jo ikke ha med seg mor og far på klasserommet. Det hadde da ikke min eldste, og ingen andre i klassen hans i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Vi har en følgegruppe i nabolaget, der vi bytter på å følge barna til skolen. 2. klassingen skal fortsatt følges til skolen, men det er ikke vår dag på mandag. Ser for meg at første skoledag blir som en helt vanlig dag for 2. klasse. Kan ikke tenke meg at noen foreldre blir med inn e.l. Anonymous poster hash: 3c4e1...df7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Begynner de ikke til forskjellige klokkeslett? Det gjør de her, 1.klasse kl 12 og resten kl 9 Anonymous poster hash: 8548c...230
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Begynner de ikke til forskjellige klokkeslett? Det gjør de her, 1.klasse kl 12 og resten kl 9Anonymous poster hash: 8548c...230 Slik er det her også. Jeg følger 2. klassingen. Hun skal på en annen del av skolen, har ny lærer og nytt sted for SFO. Hun har spurt meg om jeg kan være med da hun føler seg litt utrygg, så da blir jeg med. Anonymous poster hash: 80057...a69
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Her følges de ikke, men jeg fulgte i fjor siden jeg hadde fri og kunne ta med alt som skulle i hyllene til ungene. Gikk som ett pakkesel med sakene til to unger. Men hadde jeg jobbet hadde vi ordnet med tøyet en annen dag. De klarer seg helt fint alene. Om første og andreklassingen starter samtidig følger du jo begge, kan si hade i skolegården evt følge til døra litt før dere skal møte opp med førsteklassingen. Når ungene treffer vennene sine igjen er vi voksne gjerne overflødige. I år starter ungene på helt ny skole, og jeg skla være med. Byttet vakt slik at jeg kan følge, men er nok mest meg som vil være med på åpningen av ny skole. Har vært med på utallige dugnader, så syns det er litt koselig å være med. Anonymous poster hash: e9223...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå