Gå til innhold

Noe som irriterer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er at hvis jeg (for en gangs skyld) sier etter feks en natt med nattevåk "åh, idag er jeg virkelig sliten - har nesten ikke sovet fordi ungene har vært så mye våken" eller noe i den dur (og ja - jeg som var inne til ungene), så kan du BANNE på at mannen sier: "åh, ja, huff jeg også. Jeg er helt UTSLITT"..

Kan jeg ikke for en gangs skyld få litt medlidenhet eller "åh, huff stakkars deg" eller noe sånt i stedet for at mannen har det MINST like ille som deg..?? Er jo tross alt jeg som har vært ute av senga - selv om han så klart gløtter på øya i det jeg tar i døra...

Dagens SUKK! i nok en sykdomsperiode..

Anonymous poster hash: 98363...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han tror han er medfølende når han sier slikt, sånn at han setter seg i samme båt som deg sånn at dere kan ro den sammen..?kan jo hende...

Anonymous poster hash: ceeb5...1ec
Skrevet

Bare vent til han begynner å si at "det var jo ikke så ille" om nattevåken som han nesten aldri deltok i...

Vi må bare innse det, de har ikke peiling!!

Anonymous poster hash: 1b0a8...9a1
Skrevet

Hehe, kjenner meg usedvanlig mye igjen...

Har også opplevd flere ganger at jeg sier "ååh i natt tror jeg faktisk jeg har vært oppe med minsten 3 eller 4 ganger"  Da kommer det fra senga ved siden av " ja, jeg har vært oppe 5 ganger jeg"

Hmm.. jeg sover lett og har fått med meg at han var oppe 2 ganger, men 5 ?  Det er lov å bli litt mistenksom eller? ;)

Anonymous poster hash: 4b1ed...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...