Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 ..er at hvis jeg (for en gangs skyld) sier etter feks en natt med nattevåk "åh, idag er jeg virkelig sliten - har nesten ikke sovet fordi ungene har vært så mye våken" eller noe i den dur (og ja - jeg som var inne til ungene), så kan du BANNE på at mannen sier: "åh, ja, huff jeg også. Jeg er helt UTSLITT".. Kan jeg ikke for en gangs skyld få litt medlidenhet eller "åh, huff stakkars deg" eller noe sånt i stedet for at mannen har det MINST like ille som deg..?? Er jo tross alt jeg som har vært ute av senga - selv om han så klart gløtter på øya i det jeg tar i døra... Dagens SUKK! i nok en sykdomsperiode.. Anonymous poster hash: 98363...6e9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Kanskje han tror han er medfølende når han sier slikt, sånn at han setter seg i samme båt som deg sånn at dere kan ro den sammen..?kan jo hende... Anonymous poster hash: ceeb5...1ec
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Bare vent til han begynner å si at "det var jo ikke så ille" om nattevåken som han nesten aldri deltok i... Vi må bare innse det, de har ikke peiling!! Anonymous poster hash: 1b0a8...9a1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Hehe, kjenner meg usedvanlig mye igjen... Har også opplevd flere ganger at jeg sier "ååh i natt tror jeg faktisk jeg har vært oppe med minsten 3 eller 4 ganger" Da kommer det fra senga ved siden av " ja, jeg har vært oppe 5 ganger jeg" Hmm.. jeg sover lett og har fått med meg at han var oppe 2 ganger, men 5 ? Det er lov å bli litt mistenksom eller? Anonymous poster hash: 4b1ed...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå