Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Da tenker jeg uten barn og barnebarn.. Mine svigers skal på hytta til mine foreldre nå til helga og vi skal ikke være med.. Kjenner det er godt at de har funnet tonen og ønsker å bli bedre kjent/ tilbringe tid sammen. Nå har jeg vært sammen med gubben 6 år, men når foreldrene våre ikke bor på samme plass, så har de ikke så ofte mulighet å treffes. Anonymous poster hash: 2e1bd...1a0
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 De er ikke venner i hele tatt dessverre
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Våre bor på hver sin kant av landet og de treffes ikke ofte uten at vi er med. Det er bare hvis mamma og pappa kommer for å være barnevakt når vi skal på tur, og de "bytter vakt"... Anonymous poster hash: e837c...798
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 de er på middag hos hverandre av og til, synes det er hyggelig at alle går overns, vi har vært sammen i 2 år Anonymous poster hash: d6185...287
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 De går veldig godt overens. Besøker hverandre når dem har tid, og ringer ofte ti hverandre. Vi har vært gift i 4 år. Anonymous poster hash: 67fd5...0e3
Gjest Lagå Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Nei. De møttes i bryllupet vårt og dåpen til jenta. Ellers prater de bare om de møtes i butikken
krusz Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 (endret) Meg og samboer har vært sammen i 10 år, men man kan telle på en hånd alle gangene svigers og min mor har truffet hverandre i det helle tatt..så kan vel trygt si at de ikke tilbringer tid sammen. Bor i samme by, ikke uvennskap men bare merkelig. Gjelder ikke bare svigerforeldre, men hele den siden. Endret 14. august 2013 av krusz
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 de bor i to vidt forskjellige land, så de møtes ikke så ofte...men når når de møtes er det like house on fire!de har også vært på ferieturer sammen,med og uten oss. Anonymous poster hash: 9cbf9...0af
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Tror ikke min mor eller far har møtt svigerfar engang, men han er en einstøing. Min mor og min svigermor kommer sånn tålelig godt overens, de hadde vært hos hverandre her om dagen og de hadde skravlet hele dagen bort. De bor ca 5-10 minutters gåavstand fra hverandre. Min far og svigermor kan snakke ok, men har kun møttes noen ganger. Min mor og far har et ok forhold, men de møtes ikke annet enn under barn og barnebarns bursdager, dåp o.l. Anonymous poster hash: 3cabf...036
Honningmelon Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 (endret) Min mor og svigermor er rett som det er på kaffebesøk hos hverandre. Svigerfar og mine foreldre snakkes odtest bare i bursdager o.l. Min mor og svigermor har gått i samme klasse så de kjenner hverandre fra før. Endret 15. august 2013 av Honningmelon
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 De er kanskje på middag hos hverandre 1-2 ganger i året. Aldersdifferanse er ganske stor på hele 20 år... Anonymous poster hash: 85196...b79
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Jepp! Reiser på middagsbesøk osv til hverandre. Det er også stående invitasjon om å besøke mine foreldre på hytta når de er der. Anonymous poster hash: 55d5d...3e8
3 på rad Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Svigers bor i et annet land og har aldri vært i Norge. Håper på at de skal få muligheten til å komme en dag og hilse på min familie. Vi har vært gift i 4 år.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Nei, de besøker ikke hverandre nei. De møtes kun hos oss, De hilser på hverandre hvis de møtes i butikken etc. De er like gamle, men har nesten ingenting til felles. Noen ganger føles det som om det er flere generasjoner mellom dem. Ser heller ikke på det som naturlig at de skulle ha besøkt hverandre. Hvorfor skal de det? Det er ikke de som er sammen Jeg og mannen har vært sammen i snart 20 år. Anonymous poster hash: 8c32a...51a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. august 2013 #15 Skrevet 15. august 2013 Svigers har vært på besøk hos mine foreldre da de bodde på en annen kant av landet, og mine har vært med svigers på hytta deres. Etter at mine foreldre flyttet hit hender det begge parene kommer til oss på besøk, og de møtes i våre bursdager, dåp, bryllup osv, i tillegg til at vi har feiret jul med begge sett foreldre en gang- og skal igjen i år. De går fint overens og liker hverandre, men er ikke akkurat omgangsvenner, de har hver sin vennekrets.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 Mine foreldre møtte hans foreldre i bryllupet vårt, svigers er supersære og holder seg stort sett innendørs og for seg selv. Og så bumpet de borti hverandre tilfeldigvis en gang, og da hilste de formelt og gikk hvert til sitt etter 1 minutt. Anonymous poster hash: 1c6ee...667
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Nei. Vi har vært sammen i 15 år og de har vel møtt hverandre 2-3 ganger, bla i bryllupet. Ingen av dem bor her vi bor. Anonymous poster hash: c13df...69f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Mine foreldre møtte hans foreldre i bryllupet vårt, svigers er supersære og holder seg stort sett innendørs og for seg selv. Og så bumpet de borti hverandre tilfeldigvis en gang, og da hilste de formelt og gikk hvert til sitt etter 1 minutt. Anonymous poster hash: 1c6ee...667 Trist...og svært unaturlig Anonymous poster hash: a8ac7...c02
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Nei, men de bort et stykke fra hverandre. De har en fin og hyggelig tone. De møtes i bursdager ol her hjemme hos oss. Da går praten lett og de har endel til felles. Hadde de bodd nærmere hverandre så tror jeg kansje de hadde had mer kontakt. Svigers overnatta hos foreldra mine når vi gifta oss. De er forresten jevngamle. Anonymous poster hash: b3347...b56
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #20 Skrevet 15. august 2013 Nei! Hehe, de kommer fra to forskjellige verdener. Mine svigerforeldrene en meget forfinet og status betyr alt. Mine foreldre er mer lady back hippier. Møtes når vi inviterer til voksen bursdag for barna, aldri ellers. Tonen er god, men de er grunnleggende forskjellige i alt. Min mor engasjerer seg i nødhjelp og er opptatt av miljøvern, min svigermor er mest opptatt av å pynte bordet når golfvenninnene skal komme på lunch. Anonymous poster hash: 96b64...cab
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #21 Skrevet 15. august 2013 Nei! Hehe, de kommer fra to forskjellige verdener. Mine svigerforeldrene en meget forfinet og status betyr alt. Mine foreldre er mer lady back hippier. Møtes når vi inviterer til voksen bursdag for barna, aldri ellers. Tonen er god, men de er grunnleggende forskjellige i alt. Min mor engasjerer seg i nødhjelp og er opptatt av miljøvern, min svigermor er mest opptatt av å pynte bordet når golfvenninnene skal komme på lunch. Anonymous poster hash: 96b64...cab Wilma & Greg Anonymous poster hash: 61851...13a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #22 Skrevet 15. august 2013 Ja, de treffes forholdsvis ofte, på middagsbesøk, turer osv. De ringer også til hverandre, og svigermor forsøker ofte overtale oss til forskjellige ting hun har for seg, gjennom foreldrene mine. Anonymous poster hash: 773de...e56
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #23 Skrevet 15. august 2013 vært gift i 8 år og de har ikke møttes enda. Svigers bor ikke i norge og det er usannsynlig at de noen gang vil komme til norge (begynner å bli gammle) iog min mor er redd for nye ting så hun kommer aldri til å bli med oss dit. så nei.. Anonymous poster hash: efe4b...dc3
Fesshompa Skrevet 15. august 2013 #24 Skrevet 15. august 2013 Nja, kan telle på en hånd hvor mye de har vært sosiale uten meg og mannen tilstede. De kommer godt overens da, noe jeg synes er litt rart siden mine er ganske avslappet og uformelle mens svigers er mer av den stive sorten.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #25 Skrevet 15. august 2013 "Alle" mine svigerforeldre har funnet tonen med foreldrene mine, og "uheldigvis" har de enga god kontakt. Har to ekser, og begge foreldrene demmes har god kontakt med mine foreldre og er ofte på besøk hos hverandre Nesten litt flaut, men godt at dem ikke sitter som noen ensomme ulver da. Anonymous poster hash: c0ed5...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå