Gå til innhold

Ditt beste tips for å overleve høstmørket? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når høsten kommer, får jeg alltid en liten klump i magen når det begynner å bli mørkt om kveldene som nå. Man har vent seg til lange lyse sommernetter her nord, men sommeren fløy alt for fort forbi.

Er det noen som har et par gode tips for å gjøre høstkveldene litt lysere, så jeg kanskje føler meg litt lettere til sinns? I tillegg blir det første høsten på lenge som singel, så har ikke noen varm armkrok å krype inntil heller. :D

På forhånd takk! Hilsen litt mørkeredd nordboer! :D

Anonymous poster hash: 45a75...b27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenn masse stearinlys, god te, enda bedre rødvin, lese bøker, se filmer, strikke skjerf og luer til vinteren, kjøp deg et deilig ullpledd (rørostweed er fantastisk)og pakk deg godt inn i det mens du gjør en av eller flere av tingene ovenfor. 

Skrevet

selg bruker jeg masse stearinlys=) kjempe koselig. når det blir kaldere så koser jeg med en kopp kakao, stearinlys, god film på tv eller strikking=)

Skrevet

Ta med deg hodelykt på en liten kveldstur.. Da blir høstmørket koselig synes jeg:) Skarp høstluft er noe av det beste jeg vet:)

Anonymous poster hash: 9f8c7...e00
Skrevet

Man kan jo begynne å glede seg til jul når høsten er her :)

Skrevet

Jeg liker høsten jeg ;) gleder meg faktisk til høsten nå om dagene.

Levende lys og pledd er alfa omega!!

Tenner levende lys, fyrer i ovnen, finner meg noen hekle prosjekter.

Lager meg varm sjokolade (altså sjokolade plater ikke kakao pulver), ser filmer, leser bøker, ser farmen (he he).

Pleier også å bruke tid på å fikse litt hjemme maler rom og pusser opp møbler. Sorterer og rydder i skap og skuffer, i papirer og klær.

Forberdelser til julen.

Lager god mat med alle de gode sesong råvarene. Baker.

Nyter roen inne når været er værst ;)

Gleder meg til vinteren ;) og ikke minst julen som er rett rundt hjørnet!!!

Jeg liker i grunn alle årstidene, syns alle har sin sjarm. Bor i Bergen da, her føles det som høst stort sett 9 mnd i året...

Anonymous poster hash: 5caad...00d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...