Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Lille har bare to tenner i underkjeven, er det aktuelt å prøve brød eller må jeg vente til det kommer tenner i overmunnen? Anonymous poster hash: f9ddd...30c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Gutten min var nesten ett år før han fikk tenner,men brødskive gikk ned som bare det uten tenner.dehar sterke gommer som gjør susen De bruker jo ikke fortenna så mye likevel i begynnelsen, mer tunga. og hun skal jo ikke spise skorpe enda? Anonymous poster hash: 30d73...a8d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Gutten min var nesten ett år før han fikk tenner,men brødskive gikk ned som bare det uten tenner.dehar sterke gommer som gjør susen De bruker jo ikke fortenna så mye likevel i begynnelsen, mer tunga. og hun skal jo ikke spise skorpe enda? Anonymous poster hash: 30d73...a8d Eller forresten, skorpe kan de også spise, de suger jo det i seg mer enn tygger Anonymous poster hash: 30d73...a8d
Honningmelon Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 De tygger jo ikke med fortennene, de tygger med jekslene, og de kommer kanskje ikke på en stund. De tygger fint med gommene, så det er bare å gi brød.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Mine fikk skive før de fikk tenner. Går helt fint bare styr unna seige pålegg som fårepølse. Anonymous poster hash: 879cb...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå