Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 og tenker å begynne hjemme. Har tilgang til tredemølle i kjelleren. Noen som har forslag til hvordan jeg begynner? styrketrening? Vil ikke starte for hardt, da gir jeg fort opp :/ Anonymous poster hash: a7389...7e5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Begynn å gå rett og slett, så øker du farten etter hvert. INtervalltrening er bra sier de lærde... Anonymous poster hash: 4720f...8fe
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Begynn med å bestem deg for hvilke dager og tidspunkt du skal trene. Så starter du rolig med 5 minutter rask gange, 2 minutter jogging, 3min gange, 2 min jogging osv til du har holdt på i 30 minutter. Så kan du øke etter hvert når du kjenner at det fungerer. Ta knebøy og utfall og armhevinger f.eks. i tillegg til å ligge på ryggen med bøyde bein og presse korsryggen i gulvet. Så senker du beina mot gulvet så langt du kommer mens du fremdeles holder korsryggen flat. Hold så lenge du orker. Anbefaler å starte 2 ganger i uken, til faste tider, så blir det mer gjennomførbart:) Lykke til! Det å trene kommer til å gi deg en veldig god følelse etter hvert, kanskje ikke første gangen, bare... Anonymous poster hash: 0b3d7...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå