Gå til innhold

Hva som er galt med NAV:

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Ingen som jobber i fremste linje kan noe spesifikt innen trygd, "arbeid", eller sosial.

- NAVs publikumskontakt vet like lite som brukeren når det kommer til søknader og saksbehandlingstid. Og resultatet, og når det kommer.

- forvaltningen er så abstrakt at selve brukeren blir abstrakt for de som behandler saker.

- NAV finner ikke informasjon som allerede finnes i NAV-systemet ang saken det gjelder.

Jeg er så dreven som bruker(alene med barn med handikap, og barnet er blitt voksent med tiden) at jeg husker godt da det IKKE var NAV. Og selv om vi måtte selv "flytte" papir mellom de ulike etatene den gangen, så fikk man i det minste snakke med den som behandlet saken. Og for å ta det med, så må vi som brukere selv med NAV "flytte" papir innad i NAV. NAV makter IKKE å se i egne papirer når saken er littegranne mer kompleks enn en enkelt ting innen et meget snevert område.

Nei, NAV er i mine øyne den virkelige sysselsettingsbedriften Norge har. Her får de uten peiling jobb, og de svinser rundt, får kjeft av brukerne, men må jo bare stå på slik at de beholder "praksisplassen" sin........

Anonymous poster hash: d3785...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...