Gå til innhold

Barnehagestart

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som synes det er vanskelig å venne seg til en hverdag med barnet i barnehagen? Synes det er så vanskelig å overlate ham til barnehagen for en hel dag. Vet jo at de ikke har mulighet til å passe så godt på ham som jeg gjør hjemme. Allikevel ser jeg at han kommer til å ha det kjekt med mye lek og læring med andre barn.

Anonymous poster hash: 051f3...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det er veldig tøft, og vi har bare hatt to dager hvor vi jeg har vært tilstedet. Vi har vært mye i åpen bhg, men allikavel syntes jeg dette er tøft og begynner å grine når vi triller hjem når hun skal sove. Hun trives greit når vi kommer, men så begynner hun å grine av ting som; noen tar leken hennes, noen tar på henne o.l. Og det er ikke vanlig gråt men hun hyler. Jeg syntes dette er vanskelig, spesielt når jeg ser at barnehagetantene er opptatt med andre som griner så hun får ikke den oppmerksomheten jeg hadde gitt henne... Det er nok det som gjør meg mest trist men det er vell noe de vender seg til.. :( hun er 13,5 mnd, syntes jo det er litt lite også så vi får se hvor lange dagene blir, blir litt omprioteringer mht jobb ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er vanskelig å ha de der hele dagen! Har vært godt vant med kortere dager siden jeg er student, men nå er det praksis og fulltidsjobb på oss begge her. Så da blir det lange dager. Vi har dessuten to timer reisevei hver vei (1 time til barnehagen og en time videre derfra, samme hjem igjen), så dette er ikke noe morro, nei! 

LEI av barnehageopptaksreglene i Oslo! Hadde vi hatt plass i nærheten kunne vi spart to timer hver dag i reisetid. Dette betyr 10 timer ekstra i barnehagen i uken for en liten størrelse på ikke to år engang. Og nei, jeg rekker faktisk ikke en hel dag på jobben min heller (dagens oppgulp fra en ganske så frustrert småbarnsmamma).

Anonymous poster hash: 7cadc...a1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...