Gå til innhold

Noen som kan oppmuntre meg litt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rotet meg opp i en skikkelig kjip situasjon her... Begynte i ny jobb for en måned siden og jeg trives virkelig ikke. Jeg søkte derfor nylig på en annen jobb og ble innkalt til intervju med en gang, skal dit neste uke. Bekymrer meg så mye for hvordan de vil ta det på min nåværende jobb dersom jeg velger å slutte med en gang... De sier at de er veldig fornøyd med jobben jeg gjør. Føler allikevel jeg må ta mest hensyn til meg selv og familien min. Vårt yngste barn begynte i barnehagen denne uken og min far er alvorlig syk så har mange bekymringer for tiden... Turnuslivet er ikke lenger forenelig med tre små barn for min del og jobben jeg skal på intervju til er en 100% dagstilling. Også er det jo også dette med at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden... Vet ikke hva jeg går til om jeg begynner i den andre jobben heller...

Anonymous poster hash: af7a2...57c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel prøvetid? Denne er gjensidig.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 21457...064
Skrevet

Ja, har prøvetid, men tenker allikevel at de kommer til å bli ganske skuffet og kanskje sinte... Men jeg får bare ta det som evt. kommer.

Anonymous poster hash: af7a2...57c
Skrevet

Ingen er tjent med at du ikke trives i jobben. Hvis du får den andre stillingen og det blir til at du vil si opp, så er det iingen som vil holde det mot deg, så lenge du kommuniserer på en ryddig og ærlig måte. Og hvis de gjør det ubehagelig for deg så er de uprofesjonelle i så fall. Uansett selvfølgelig er det viktigere at du trives med jobben enn hva du tror arbeidsgiver vil mene om at du sier opp. Husk at når folk bytter jobb så er det stort sett ofte med den bakgrunn at de har søkt en annen stilling mens de var ansatt i forrige. Kan være litt kleint men ingen big deal. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 18e27...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...