Gå til innhold

Skolestartere og leggetid

Anbefalte innlegg

Gjest MamsMø
Skrevet

Når legger deres førstekladsinger seg for natten da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20.00

Anonymous poster hash: 8fa77...33e
Gjest MamsMø
Skrevet

Førstekladsinger faktisk.....

Førsteklassinger skulle det selvfølgelig stå ;-)

Skrevet

Kl 20.10 var vi ferdige med alt her i kveld, det er passe. Betyr at dusjing osv bør starte opp 19.30 her i heimen. Vet av erfaring at det bør være litt tidligere til vinteren når det er mørkere ute. 

Skrevet

Hun er i seng ca kl 1930 og vi leser til rundt 1945.  Håper vi kan få en god rutine på dette fremover nå etter ferien :)

Skrevet

20.45

Anonymous poster hash: f7269...669

Skrevet

19.30, da sovner hun som en stein og våkner av seg selv igjen ca halv syv på morgenen, uthvilt, sulten og i godt humør.

Jeg synes det er helt pyton å dra trøtte unger opp av sengen om morgenen, mye bedre de legger seg tidlig og våkner uthvilt av seg selv tidlig neste dag. Sånn har jeg gjort med alle fire ungene her, lagt de tidlig om kvelden og heller stått opp tidlig om morgenen med de, de har utviklet seg til noen skikkelig A-mennesker alle fire. Jeg synes det er helt perfekt, unger som er trøtte og synes det er deilig å få lagt seg om kvelden, og huset fult av blide og uthvilte unger om morgenen. Har vært heldig med den, det var verdt å stå opp klokken seks hver dag når de var små ;)

Anonymous poster hash: a050f...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...