Gå til innhold

Overdreven blunking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med overdreven blunking hos barn? Har en jente på 3 år som har holdt på med dette i perioder på ca 1-2 uker siden januar? Har ikke vært til lege ennå, siden det ikke ser ut til å plage henne. Men tenker å få sjekket det ut. Andre som har vært borti dette?

Anonymous poster hash: 63528...ae4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Allergi? Tourettes? Spør legen du:-)

Skrevet

Det kan være skjeve hornhinner, som gjør at barnet blir sliten i øynene og blunker. Det kan også være tørre øyne. Jeg ville sjekket det snarest.

Skrevet

Ja, skal ta henne med til legen. Bare lurte på om noen andre hadde erfaring med dette :)

Skrevet

Ingen?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn var min og. Fikk beskjed om at det var en dårlig uvane som kom til å gå over. Og det gjorde det :)

Skrevet

Det kan være Tourette's. Har jenta andre særegenheter? Som store krav til rutiner og atter rutiner, kontrollbehov og mer til?

Ikke avskriv det bare som en uvane, for det kan straffe seg senere, som i skolen og alt som er.

Anonymous poster hash: 96cc7...a32
Skrevet

Sånn var min og. Fikk beskjed om at det var en dårlig uvane som kom til å gå over. Og det gjorde det :)

Husker du hvor lenge det gikk før det ble borte? Hadde ditt barn også det i perioder?

Skrevet

Vil ikke si hun har andre særegenheter, er på ingen måte noe krevende barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...