Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Sitter og ser på helsekortet mitt. Der ser jeg JM har skrevet : "Hører noe uregelmessig hjertereaksjon idag". (Er 28 uker nå, men da hun skrev dette var jeg 23 uker ca) Er det vanlig for foster og ha uregelmessig rytme? :/ Anonymous poster hash: 8043c...1ed
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Nei, det har jeg aldri hørt om. Anonymous poster hash: 7d1cd...257
Poetika med K Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Det hadde jeg bedt henne forklare. Merkelig at hun ikke gjorde det der og da. Men hadde det vært noe å bekymre seg for hadde hun nok henvist deg til videre undersøkelser.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Gynekologen min nevnte det et par ganger i svangerskapet, sa det var helt vanlig at de hoppet over slag i blant. Anonymous poster hash: cbeef...adb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Kjenner masse liv hver dag og hun ligger på gjennomsnitter av vekst så får satse på alt er bra. Skal høre med JM på neste kontroll om hva hun mente med dette Anonymous poster hash: 8043c...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå