Gå til innhold

Dere som har erfaring med primolut..se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde dette for første gang nå i juli. Men så lurer jeg på, hvordan blir det med mensen videre? Går den tilbake til vanlig menstruasjonssyklus, eller bytter den til da den ble forskjøvet !

Til vanlig har jeg mensen rundt 22 hver mnd. Etter jeg tok disse pillene fik j mensen i slutten av mnd og var ferdig ca 1.08..

Litt slitsomt å ikke vite, for sitter med mensmurringer/stikkinger i nedre mageregion nå... Noe jeg aldri har....

Anonymous poster hash: 5c271...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Eller har erfaring....

Skrevet

Jeg prøvde dette for første gang nå i juli. Men så lurer jeg på, hvordan blir det med mensen videre? Går den tilbake til vanlig menstruasjonssyklus, eller bytter den til da den ble forskjøvet !

Til vanlig har jeg mensen rundt 22 hver mnd. Etter jeg tok disse pillene fik j mensen i slutten av mnd og var ferdig ca 1.08..

Litt slitsomt å ikke vite, for sitter med mensmurringer/stikkinger i nedre mageregion nå... Noe jeg aldri har....

har du tatt en test? Jeg ble gravid etter og ha brukt de. Min venninne også :)

Anonymous poster hash: 77f65...c14

Skrevet

den blir forskjøvet...har brukt den flere ganger.

Anonymous poster hash: dbf5f...d7f
Skrevet

har du tatt en test? Jeg ble gravid etter og ha brukt de. Min venninne også :)

Anonymous poster hash: 77f65...c14

du ble gravid første mnd etter å ha forskjøvet mens med disse pillene? Er det større sjans for graviditet etter å ha tatt disse en mnd?

nei, har ikke tatt en test, da jeg ikke vet hvordan jeg ligger ann i syklusen.. i det hele tatt!

Skrevet

den blir forskjøvet...har brukt den flere ganger.

Anonymous poster hash: dbf5f...d7f

så mensen begynner da å komme til den nye datoen, måneden etter pillene er tatt?

Ja for mensen min ble forskjøvet en stund, ikke mange dagene men.. Aner bare ikke når jeg kan forvente mensen ( håper helst ikke den kommer , men..) om jeg skal satse på at den kommer til den 22 ..ca, som alltid, eller om den nå har begynt å komme på den "nye"datoen pga pillene.

Skikkelig dårlig på å forklare.

Skrevet

evt når kan jeg teste, om mens ikke kommer osv? har jo ingen peil lenger. Begynte å ha masse sex den 5 :P

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...