Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg prøvde dette for første gang nå i juli. Men så lurer jeg på, hvordan blir det med mensen videre? Går den tilbake til vanlig menstruasjonssyklus, eller bytter den til da den ble forskjøvet ! Til vanlig har jeg mensen rundt 22 hver mnd. Etter jeg tok disse pillene fik j mensen i slutten av mnd og var ferdig ca 1.08.. Litt slitsomt å ikke vite, for sitter med mensmurringer/stikkinger i nedre mageregion nå... Noe jeg aldri har.... Anonymous poster hash: 5c271...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Ingen som vet? Eller har erfaring.... Anonymous poster hash: 5c271...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Jeg prøvde dette for første gang nå i juli. Men så lurer jeg på, hvordan blir det med mensen videre? Går den tilbake til vanlig menstruasjonssyklus, eller bytter den til da den ble forskjøvet ! Til vanlig har jeg mensen rundt 22 hver mnd. Etter jeg tok disse pillene fik j mensen i slutten av mnd og var ferdig ca 1.08.. Litt slitsomt å ikke vite, for sitter med mensmurringer/stikkinger i nedre mageregion nå... Noe jeg aldri har.... Anonymous poster hash: 5c271...6b2 har du tatt en test? Jeg ble gravid etter og ha brukt de. Min venninne også Anonymous poster hash: 77f65...c14
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 den blir forskjøvet...har brukt den flere ganger. Anonymous poster hash: dbf5f...d7f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Jeg prøvde dette for første gang nå i juli. Men så lurer jeg på, hvordan blir det med mensen videre? Går den tilbake til vanlig menstruasjonssyklus, eller bytter den til da den ble forskjøvet ! Til vanlig har jeg mensen rundt 22 hver mnd. Etter jeg tok disse pillene fik j mensen i slutten av mnd og var ferdig ca 1.08.. Litt slitsomt å ikke vite, for sitter med mensmurringer/stikkinger i nedre mageregion nå... Noe jeg aldri har.... Anonymous poster hash: 5c271...6b2 har du tatt en test? Jeg ble gravid etter og ha brukt de. Min venninne også Anonymous poster hash: 77f65...c14 du ble gravid første mnd etter å ha forskjøvet mens med disse pillene? Er det større sjans for graviditet etter å ha tatt disse en mnd? nei, har ikke tatt en test, da jeg ikke vet hvordan jeg ligger ann i syklusen.. i det hele tatt! Anonymous poster hash: 5c271...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 den blir forskjøvet...har brukt den flere ganger. Anonymous poster hash: dbf5f...d7f så mensen begynner da å komme til den nye datoen, måneden etter pillene er tatt? Ja for mensen min ble forskjøvet en stund, ikke mange dagene men.. Aner bare ikke når jeg kan forvente mensen ( håper helst ikke den kommer , men..) om jeg skal satse på at den kommer til den 22 ..ca, som alltid, eller om den nå har begynt å komme på den "nye"datoen pga pillene. Skikkelig dårlig på å forklare. Anonymous poster hash: 5c271...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 evt når kan jeg teste, om mens ikke kommer osv? har jo ingen peil lenger. Begynte å ha masse sex den 5 Anonymous poster hash: 5c271...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: 5c271...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå