Gå til innhold

Hvilke nick er de smarteste her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange popisser her... vet bare om en som er smart

Anonymous poster hash: 0d794...626

Og hvem er det da?

Og hvordan kan man vite om noen er smarte eller ikke via et nettforum? Jeg skriver mye fjas her, men fremstår selvsagt ikke slik på jobb e.l.

Anonymous poster hash: 5a6fc...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym bruker, on 15 Aug 2013 - 11:21, said:

Anonym bruker, on 15 Aug 2013 - 11:19, said:

Det er mange popisser her... vet bare om en som er smart

Og hvem er det da?

Og hvordan kan man vite om noen er smarte eller ikke via et nettforum? Jeg skriver mye fjas her, men fremstår selvsagt ikke slik på jobb e.l.

Kira bjeffer

Anonymous poster hash: 5a6fc...cdd

Skrevet

Jeg syns Sommer Frisk er den smarteste og peneste her inne!

Hun har ihvertfall et nick og et profilbilde å bli glad av :) (sånn, nå håper jeg du får en god natt ❤)

Ellers er jeg så elendig på å huske nick at jeg sier at de aller fleste brukerene her inne er kloke og gode mennesker. Man ser det gang på gang når noen trenger hjelp eller bare litt trøst, da strømmer det på med varme og medmenneskelighet.

De som ikke er det, tror jeg har sitt å stri med og kanskje det gjør dem godt å få ut litt gruff her inne :)

synd jeg ikke fikk lest dette før jeg la tlf vekk i går kveld.... men tusen takk! ;);) <3

Skrevet

Pashla, Elsker livet, og en rekke andre som har blitt nevnt, men som jeg bare ikke er like flink til å huske nicket til.. ;)

Og en som skriver sjelden; Skjokoladefantomet tro?

Skrevet

Hvem som helst suppegjøk kan fremstå smart på nett da . For alt vi vet, sitter Elsker livet, sug lut, pashla og liiik på psykriatisk avdeling. Alle iført hvite polstrede dresser. De har et lite kaffebord og 4 stoler i et hjørnet. De kaller det for "dibhjørnet".

Nei, nei, nei. Vi er jo i fengsel!!! Visste du ikke det?

Vi var ikke utilregnelige nok til å få komme på psykiatrisk.

En suppegjøk i fengsel? Det kan jo ikke være annet enn en fengselsfugl ... ?

Lol

Skrevet

Glemte å nevne Ibsenfrue! ;)

Og Hercule Poirot

He he, takk Magia ;). Og i like måte.

Nå kan det sikkert også hevdes at dersom jeg hadde vært veldig smart, så hadde jeg slengt meg med på røykeslutten din i går ;). Stå på, du er flink! Kanskje jeg slenger meg med en vakker dag.

Takk! :) Jeg føler meg litt flink, men ikke så smart. Hehe. Ikke tør jeg å være noe særlig stolt av meg selv heller, for jeg har slutta før. Det vanskeligste med slutting er ikke selve det å slutte, det er å ikke begynne igjen! Sånn, dagens visdomsord fra meg...

Stå på! Hvis du begynner på igjen nå har alle de pyton dagene vært til ingen nytte!! Det blir for dumt! ;)

Vi heier på deg! :D

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Hvem som helst suppegjøk kan fremstå smart på nett da . For alt vi vet, sitter Elsker livet, sug lut, pashla og liiik på psykriatisk avdeling. Alle iført hvite polstrede dresser. De har et lite kaffebord og 4 stoler i et hjørnet. De kaller det for "dibhjørnet".

siden spørsmålet er intelligens ikke åndsfriskhet kan de fint kombinere og være smarteste her inne med å være mental pasient. Alle genier er jo noe spesielle
Skrevet

Vi heier på deg! :D

Tusen takk! :D Sitter og spiser mintdrops til den store gullmedalje. Alt for å ikke gi meg nå! Puh...

Skrevet

Glemte å nevne Ibsenfrue! ;)

Og Hercule Poirot

He he, takk Magia ;). Og i like måte.

Nå kan det sikkert også hevdes at dersom jeg hadde vært veldig smart, så hadde jeg slengt meg med på røykeslutten din i går ;). Stå på, du er flink! Kanskje jeg slenger meg med en vakker dag.

Takk! :) Jeg føler meg litt flink, men ikke så smart. Hehe. Ikke tør jeg å være noe særlig stolt av meg selv heller, for jeg har slutta før. Det vanskeligste med slutting er ikke selve det å slutte, det er å ikke begynne igjen! Sånn, dagens visdomsord fra meg...

Skal si meg helt enig i det... ;)

Anonymous poster hash: 24b4a...a03

Skrevet

Uten tvil Elsker livet.

Signerer anonymt denne gangen.

Anonymous poster hash: f06a4...2d0

Enig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...