Gå til innhold

Hvilke nick er de smarteste her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sint naken biltyv!! ♡♥♡♥ JEG ELSKER MEG, jeg mener hu... *fffhhennniiiisssshhhh* ♡♥♡♥

eheh. ingen har hørt om deg.

Anonymous poster hash: c46e7...d22

Så da kan jeg lissom ikke være smartest? Fy fader, DU er iallfall ikke smartest!!

flink du er til å trekke konklusjoner. not.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem som helst suppegjøk kan fremstå smart på nett da . For alt vi vet, sitter Elsker livet, sug lut, pashla og liiik på psykriatisk avdeling. Alle iført hvite polstrede dresser. De har et lite kaffebord og 4 stoler i et hjørnet. De kaller det for "dibhjørnet". 

Ha ha, avslørt! Jeg har et lite kaffebord i hjørnet på en psykiatrisk avdeling. Hvordan skjønte du det? De andre tre deler ikke bord med meg riktignok, men kanskje et annet sted? 

De gjemmer seg på do.... 

Fniser bak døren hver gang de blir nevnt i en tråd..

Premietavle på veggen. En stjerne hver gang man blir nevnt. Den med flest stjerner på Søndagen, får dobbel dose med medisiner!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Sånn rent bortsett fra meg selv (selvsagt :-p) blir det Cat68 og Elsker livet :)

Skrevet

Hvem som helst suppegjøk kan fremstå smart på nett da . For alt vi vet, sitter Elsker livet, sug lut, pashla og liiik på psykriatisk avdeling. Alle iført hvite polstrede dresser. De har et lite kaffebord og 4 stoler i et hjørnet. De kaller det for "dibhjørnet". 

Ha ha, avslørt! Jeg har et lite kaffebord i hjørnet på en psykiatrisk avdeling. Hvordan skjønte du det? De andre tre deler ikke bord med meg riktignok, men kanskje et annet sted? 

De gjemmer seg på do.... 

Fniser bak døren hver gang de blir nevnt i en tråd..

Premietavle på veggen. En stjerne hver gang man blir nevnt. Den med flest stjerner på Søndagen, får dobbel dose med medisiner!

Eller kanskje det er de jeg tror at hvisker gjennom stikkkontaktene. Finnes de på ordentlig, mener du? Da er det noen som har lurt meg! 

Skrevet

Ja, å like og bli slått av mannen virker veldig intelligent synes jeg....

Anonymous poster hash: 3a08a...678
Skrevet (endret)

Det er mange bra damer her inne.

Jeg synes at Cat68, Stjernen, Sug Lut og Pashla skriver gode innlegg :)

Opplever Elsker Livet, Tyrkisk Pepper og In my heart som milde og vennlige. Frk.Nilsen og Skeptisimo er herlig småfrekke og sassy.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg syns du er superduperklok! Kunne tenkt meg intellektuell konversasjon over et glass bobblizz med deg  :wub:

Skrevet

Jeg syns du er superduperklok! Kunne tenkt meg intellektuell konversasjon over et glass bobblizz med deg :wub:

Haha ... Jeg skriver ikke bare fjas her inne, da :P Noen ganger hender det faktisk at jeg er seriøs ...
Skrevet

Himmel og hav
Elsker livet 
Pashla
Cat.68 

Synes jeg glimter til med mine øyeblikk her inne - sant skal sies! ;)

Skrevet

Tror nok mange av de smarteste damene her inne skjuler seg bak anonymknappen. Det er temmelig lite smart å utlevere seg selv her inne, selv om også de som signerer med nick også i teorien er anonyme....

Anonymous poster hash: a5b6b...340
Skrevet

Det kan nok faktisk være lettere å avsløre noens intelligens på nettfora enn i det virkelige liv :). Da ser man lettere logikken i argumentasjonen, og mistolker ikke selvtillit for intelligens- noe som faktisk er ganske vanlig å se folk blande sammen i det virkelige liv ;).

Og er noen mindre smarte, så skal det mye flaks til for å fremstå som smart på nettet...

Skrevet

Glemte å nevne Ibsenfrue! ;)

Og Hercule Poirot

Skrevet

Men hva med mejjj?? Nå får jeg ikke sove. Nok en heltetråd hvor jeg faen ikke er nevnt. Livet er ikke verdt å leve mer. :( :(

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)

Jeg syns Sommer Frisk er den smarteste og peneste her inne!

Hun har ihvertfall et nick og et profilbilde å bli glad av :) (sånn, nå håper jeg du får en god natt ❤)

Ellers er jeg så elendig på å huske nick at jeg sier at de aller fleste brukerene her inne er kloke og gode mennesker. Man ser det gang på gang når noen trenger hjelp eller bare litt trøst, da strømmer det på med varme og medmenneskelighet.

De som ikke er det, tror jeg har sitt å stri med og kanskje det gjør dem godt å få ut litt gruff her inne :)

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Og Hercule Poirot

He he, takk Magia ;). Og i like måte.

Nå kan det sikkert også hevdes at dersom jeg hadde vært veldig smart, så hadde jeg slengt meg med på røykeslutten din i går ;). Stå på, du er flink! Kanskje jeg slenger meg med en vakker dag.

Skrevet

Trenger ikke være smart så lenge man er tøffitrynet...

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, nei, nei. Vi er jo i fengsel!!! Visste du ikke det?

Vi var ikke utilregnelige nok til å få komme på psykiatrisk.

Skrevet

En suppegjøk i fengsel? Det kan jo ikke være annet enn en fengselsfugl ... ?
Skrevet

En suppegjøk i fengsel? Det kan jo ikke være annet enn en fengselsfugl ... ?

hoho, DEN var tørr.

Ser for meg den teksten til "laffen" bak på vg !

Skrevet

Ok da. Orange heldresser? Striper? 

Skrevet

Ok da. Orange heldresser? Striper?
Orange is the new black..
Skrevet

Og Hercule Poirot

He he, takk Magia ;). Og i like måte.

Nå kan det sikkert også hevdes at dersom jeg hadde vært veldig smart, så hadde jeg slengt meg med på røykeslutten din i går ;). Stå på, du er flink! Kanskje jeg slenger meg med en vakker dag.

Takk! :) Jeg føler meg litt flink, men ikke så smart. Hehe. Ikke tør jeg å være noe særlig stolt av meg selv heller, for jeg har slutta før. Det vanskeligste med slutting er ikke selve det å slutte, det er å ikke begynne igjen! Sånn, dagens visdomsord fra meg...

Skrevet

Det er mange popisser her... vet bare om en som er smart

Anonymous poster hash: 0d794...626

Skrevet

Det er mange popisser her... vet bare om en som er smart

Anonymous poster hash: 0d794...626

And that someone iiiiis......? :)

Anonymous poster hash: 61a04...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...