Gå til innhold

Hvorfor går jeg opp i vekt? Fortvilet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ja, en siste ting ;)

Jeg vet ikke hva slags poteter dere spiser, men vi spiser kun de små amandine potetene. 3 poteter er ca 90 gram. 

kjøttkakene lager jeg på egg og karbonadedeig.

Anonymous poster hash: 2bdf3...cd4
Skrevet

Spise mindre måltider, men oftere?

Anonymous poster hash: 6a6a8...a30

Skrevet

Hvordan får du hver brødskive med pålegg til å bli kun 110 gram?? Hørtes lite ut...

Uansett tenker jeg at det er her du bør kutte ned, gjerne til 2 skiver om morgenen og 1 om kvelden. Jeg ville nok erstattet det med grove knekkebrød eller bare en boks cottage cheese. Også potetene, der kan du prøve å spise kun èn.

Anonymous poster hash: 236a4...d55
Skrevet

ikke 110 gram, men 110 kalorier.

Skrevet

Beklager, mente 110 kcal :-p Synes det virker lite, har alltid tenkt på en brødskive med pålegg som rundt 200 kcal, bare derfor jeg lurte.

Tenker forresten at du kan ha mye vann i kroppen som følge av treningen, og at dette kan forklare deler av vektoppgangen.

Noe som er vesentlig, er vel hva du spiste ila en gjennomsnittelig dag tidligere. Kanskje var ikke kaloriinntaket så mye høyere da?

(Anonym over)

Anonymous poster hash: 236a4...d55
Skrevet

Du spiser ALTFOR mye karbohydrater. Brød 3 ganger om dagen pluss poteter til middag? Da går du ikke ned i vekt.

Jeg kuttet ut sukker og brød forrige fredag, og jeg har gått ned 2,4 kg uten å trene.

Anonymous poster hash: d94b1...8a2

De er bare tull. Spiser lavkarbo selv altså, og har tro på det, men om man holder seg lavt på kalorier så legger man ikke på seg av karbohydrater.

Anonymous poster hash: b84e3...8d7

Ikke drit deg ut. Spiser du flere kh enn du forbrenner blir du oppblåst og feit. Enkelt og greit

Anonymous poster hash: d94b1...8a2

Gjest Bjørketreet
Skrevet

mener dere helt seriøst at dette er mye mat i løpet av en dag? Om jeg skal spise mindre, så blir jeg jo aldri mett. sliter skikkelig med sult når jeg spiser slik jeg gjør nå jo.. 

Jeg veier maten, skriver ned absolutt alt jeg spiser på diett.no, og jeg har aldri vært over 1600 kal. Normalt ligger jeg på 1250-1300 og da har jeg skrevet ned ALT til minste detalj. 

Det er mange måter å gå ned i vekt på. Siden du er så flink og velger å TRENE for å få dette til, så betyr det at du trenger mat, du kan ikke jogge hver dag samtidig som du går sulten  ;)

Men du sier at du har drukket masse cola og spist mye siste par årene, dette gjør kanskje at kroppen ''skriker'' mer etter mat nå som du spiser mer normalt. Så du føler deg fort sulten. Men.

Jeg synes IKKE du spiser for mye slik du gjør nå, energien trenger du jo.

Spis grønnsaker og frukt hver gang sulten melder seg utenfor måltidene er nok også lurt :) 

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Du er forresten kjempe flink :D Tror det er mange som hiver seg på godterilasset etter et par uker hvor de ikke har sett forandringer med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...