Gå til innhold

Andre som har sterke strålinger/kramper i lysken og nedover i lårene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg har det samme, men Jeg får faktisk sånne anfall innimellom allerede. :o Det er som om det går et lyn utfra lysken og ned i låret. Føles som beina blir lammet i 3-5 sekunder. :/ Dovner vekk på en måte. Tror det er hodet som treffer nerver i bekkenet? Yikes! Ikke godt...

Vet ikke om jeg har det samme, men Jeg får faktisk sånne anfall innimellom allerede. :o Det er som om det går et lyn utfra lysken og ned i låret. Føles som beina blir lammet i 3-5 sekunder. :/ Dovner vekk på en måte. Tror det er hodet som treffer nerver i bekkenet? Yikes! Ikke godt...

Er i uke 32.

Jeg har hatt det i perioder når bekkenet slår seg helt på vranga, men det startet allerede tidlig i svangerskapet. Vet ikke om det kan ha noe med fødsel å gjøre.

Annonse

Dette gjør at jeg noen ganger får skikkelig vondt når jeg går og må stoppe helt opp. Ikke lett med en 2 åring i hus... Er 39+1...

Hei, jeg er også plaget med dette. Husker jeg hadde det mot slutten sist også. Er bare i uke 35, men hodet ligger langt nede, jeg flyr og tisser ca hver halvtime, og strålingen nedover innsiden av lårene kom ca samtidig. Er vel babyen som presser på nerver eller noe. 

Som jeg skulle sagt det selv Nr6! Ikke alltid så lett å forklare disse vondtene... :) Hvor langt er du på vei?

Er bare i uke 32. Tror ikke det er et fødetegn altså! Men babyen snudde seg med hodet ned for noen uker siden og da kom disse strålingene. :/ Så antar det kommer av at hodet treffer nerver i bekkenbunnen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...