Gå til innhold

Hvilke barselgaver satte dere mest pris på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på besøk til en bekjent som har fått en liten gutt, og vi er noen som skal kjøpe noe til mor og noe til gutten. Jeg kjenner henne ikke så godt, så det er litt vanskelig. Noen som vil dele hva de ble glade for? Et har gode tips? :)

Anonymous poster hash: 096ea...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satte mest pris på gavekort på massasje som jeg fikk av mine venninner.

Anonymous poster hash: 1916e...f47

Skrevet

Jeg ble veldig glad for et pledd jeg fikk som var så søtt, det var et fleecepledd fra kid eller noe sånt, og jenta vår elsker det. Så mykt å godt. Ellers ullklær, uansett årstid, gulpekluter osv :)

Skrevet

Jeg ble mest glad for en mikrosterilisator :)

Ellers gavekort på Lindex som jeg fikk fra de på jobben. 

Anonymous poster hash: fb6e9...97c
Skrevet

Et stort ullhelseteppe.

Skrevet

Kommer vel helt an på hva man har mye/lite av fra før. Men jeg satte pris på klær til baby i større størrelser, gulpekluter, kluter, håndklær. Ullteppe tul baby var aller best.mog ullklær til babyen, i litt størrevstørrelser.

Anonymous poster hash: 9993d...fc8

Skrevet

Ble veldig glad for klær fra Nøstebarn, spes de sparkebuksene (uten fot) i ullfrottè 

Fikk en god rødvin av venninne, den satte jeg pris på etter en stund ;)

Skrevet

Nå leste jeg "begravelser " jeg, og var godt inne i et svar om hvordan den fine begravelsen til en kamerat var. 
Glad jeg innså det før jeg publiserte, he he.
Hmmmm... Det som ble mest satt pris på av gaver på sykehuset, må ha vært de 2 store kakestykkene fra bakerhansen svigerinna mi kom med.. 

Ellers satte jeg veldig pris på en ulldress jeg fikk av tremeningen min. Den ble brukt daglig i hele vinter.

Skrevet

Sterilisator. Hjemmelagde pledd og klær :)

Anonymous poster hash: cf74f...af6
Skrevet

Jeg fikk også massasje til meg selv fra en venninne som jeg satte veldig stor pris på. Til mini var det alt det hjemmestrikkede vi fikk jeg husker best :)

Anonymous poster hash: 3f326...aa3

Skrevet

Ull/silkebody fra nøstebarn og ull/silke ammeinnlegg.

Anonymous poster hash: a091f...311

Skrevet

Hjemmestrikkede ullteppe til vogn og seng.

Skrevet

Fleecepleddet med satengkanter fra kid. Husker jeg syns det var glorete, men baby er blitt avhengig av det, så har kjøpt flere ;) fikk flere hjemmestrikka pledd jeg også er veldig glad for, men dessverre er de blitt lite brukt. Det blir som regel kosepleddet og dyne eller vognpose.

Anonymous poster hash: b2f53...294

Skrevet

En ettermiddag ringte det på døra, og på trappa sto en stor form med lasagne. Beste gaven! Mat har aldri smakt så godt :)

Skrevet

Hvis du ikke kjenner henne så godt, trenger du ikke ta med det helt store heller. Kanskje en sånn liten matboks fra bambino, som man kan kjøpe i alle matbutikker, og en sutt. De er fine å ha sutter i i starten, og kan brukes til frukt/mat senere. Det går også å ta med noe som kan spises når dere er der, så hun slipper å stresse så mye med å oppvarte dere. Uansett blir det sikkert et hyggelig besøk. :)

Skrevet

Det beste jeg fikk i barselgave var et rødt Rørospledd til småttet, fra babyshop. det har blitt brukt hver vinter siden i vogna, i sofaen, i barnehagen, i bilen, ute i snøen som sitteunderlag.. ja overalt. Det er godt og varmt og helskjønt i tillegg (kommer i flere farger).

Til meg selv personlig fikk jeg drønning for en dag på hudpleien (aromamassasje, hudpleie, flott lunsj, fotpleie og spraytan) Det var helt fantastisk deilig (tok den når barnet var 1.5 mnd og da trengte jeg virkelig en dag med avkobling). Det å freshe seg opp litt når mammarollen har satt seg litt trenger de fleste, få tilbke seg selv litt :D

Anonymous poster hash: b5fff...0de
Skrevet

Jeg fikk et babyrede/babynest av venninna mi, og det skal bli fast barselgave fra meg, for det er det mest fantastiske jeg har til babyen min :)

Anonymous poster hash: f96f9...b4c

Skrevet

Ei venninne hadde sydd bleiepose og smokkepose til meg, det satte jeg veldig stor pris på, og bruker hver dag :wub:

Ellers sier jeg som mange andre, ulltepper, gjerne slike i merinoull fra apotek1, de har alle mine unger ELSKET. De har brukt de hver gang de sover både natt og dag, frem til de var rundt tre, så de pleddene er godt brukt. Deilig og myke, og veldig holdbare.

Anonymous poster hash: d2b0f...a07
Skrevet

Ble mest glad for hjembakte boller og kake :D

Skrevet

Takk for alle svar!!! Masse gode tips :)

HI

Anonymous poster hash: 096ea...271

Skrevet

Jeg syes det beste var ett tynt bomullsteppe,og det jeg har gitt i gave selv i det siste,så har helseteppe i knall farge og fleeceteppe fra prinsess vert det beste,ting som blir brukt daglig.

Anonymous poster hash: 92697...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...