Gå til innhold

Hjelp! Noen som har Brimnes eller Hemnes dagseng? Madrassmysteri!

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vil kjøpe en sånn seng og bruke den som enkeltseng hovedsakelig, og så slå den ut som dobbeltseng når vi trenger det osv...men jeg finner ikke ut hvilken madrass jeg skal kjøpe da! Er det en dobbeltmadrass som er delt i to, eller to enkeltmadrasser oppå hverandre, og som man så legger ved siden av hverandre når man drar ut senga?

Har snakket med dem på Ikeachatten, men der var det lite hjelp å få gitt...

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Heter det forresten hovedsakElig? Ikke hovedsaklig?

Skrevet

Vi bruker to enkeltmadrasser. Vi har den ene stående bak sengen. Men ikke noe problem å ha to oppå hverandre heller :)

Skrevet

Vi har to enkle madrasser. Har de oppå hverandre når har sengen enkel:-)

Skrevet

Hovedsakelig :) kommer opp på autokorrekturen på IPad'n min hvertfall :)

Har vanlig enkel madrass her og legger en vanlig enkel til om vi drar ut skuffen. De kan fint legges oppå hverandre når man kun bruker den som enkeltseng eller plasseres et annet lurt sted :)

Annonse

Skrevet

vi har en Hemnes til eldste, og bruker to enkeltmadrasser oppå hverandre når den ikke er slått ut.  :) veldig fornøyd! God plass i skuffene under og.

Anonymous poster hash: dc603...583
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tusen takk for svar! Det var til stor hjelp :)

Men den Sultan, den er jo 90 cm bred, og på senga står det jo at den bare er 80? Passer den likevel?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Dere som har to madrasser oppå hverandre, kommer madrassen over sengekanten da? Ser det rart ut?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gaah, de selger jo madrasser i 80 cm også ;)

Skrevet

Gaah, de selger jo madrasser i 80 cm også ;)

:)

Ja den kommer over kanten. Bruker ofte å sette den ene bak sengen

Anonymous poster hash: 0dcf9...15e

Skrevet

Vi har kjøpt brimnes som gjesteseng, mannen er oppe og skrur den sammen as we speak. Vi kjøpte 2 madrasser på 80 cm bredde, 14 cm høye. Skal ha de oppå hverandre når senga ikke er slått ut. Da blir det akkurat høyt nok til at de stikker over kanten når en person ligger der, og det er bra, for vi har mange lange gjester, og da en en seng på 2 m i korteste laget. Nå kan de vifte med Tærne utenfor :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...